9.12.13

Orientana Ajurwedyjski szampon do włosów Imbir i Trawa Cytrynowa


W poszukiwaniu delikatnego szamponu bez detergentów siarczanowych natrafiłam na interesujący produkt na bazie roślin indyjskich. Ajurwedyjski szampon do włosów Imbir i Trawa Cytrynowa okazał się być kosmetykiem o składzie idealnym do codziennego mycia. Produkt, który całkiem niedawno pojawił się w ofercie cenionej przeze mnie marki Orientana został stworzony według formuły ajurwedyjskiej. W kompozycji szamponu zawarte zostały aktywne składniki roślinne: amla, reetha, shikakai, lodhra, imbir i trawa cytrynowa. Dzięki zawartości azjatyckich roślin tradycyjnie stosowanych do pielęgnacji włosów w Indiach, szampon ma pielęgnować skórę głowy, naturalne oczyszczać, zmiękczać, wygładzać i nabłyszczać włosy, a także zapobiegać ich wypadaniu.

Szampon nie zawiera SLS ani innych sulfatów, więc jeśli unikacie silnych detergentów bez obaw możecie stosować ten kosmetyk na co dzień. Nie zawiera również silikonów (jest za to łatwo zmywalny Polyquaternium 10). Oprócz wcześniej wymienionych roślin azjatyckich w składzie znajdziemy także olejek różany, sok aloesowy, hydrolizat protein pszenicy, olej z otrąb ryżowych i hydrolizat protein słodkich migdałów. Uważam, że jak na szampon skład jest na prawdę bardzo porządny. Moje włosy bardzo lubią kosmetyki różane, doceniam też dobroczynne działanie aloesu na włosy

Produkt został zamknięty w poręcznej butelce z miłą dla oka etykietą o zielonej kolorystyce. Szampon ma gęstą konsystencję, pomarańczowo-perłowy odcień i delikatny, orzeźwiający zapach z nutą trawy cytrynowej. Mimo braku SLS kosmetyk świetnie się pieni i jest szalenie wydajny - już bardzo mała ilość wystarcza, aby dokładnie umyć włosy. Szampon porządnie oczyszcza włosy, ale jednocześnie ich nie plącze i nie powoduje problemów z rozczesaniem. Po umyciu włosy są sypkie, błyszczące i co dla mnie niezwykle ważne, dłużej zachowują świeżość. Kosmetyk nie spowodował u mnie podrażnienia ani swędzenia skóry głowy. Jestem bardzo zadowolona. Szampon ma rewelacyjny skład, jego stosowanie to prawdziwa przyjemność, a niesamowita wydajność w pełni rekompensuje dość wysoką cenę.

Ajurwedyjski szampon do włosów Imbir i Trawa Cytrynowa dostępny jest w sklepie Orientana oraz Drogeriach Hebe w cenie około 34 zł za 210 ml.

Skład INCI: Aqua, Lauryl Glucoside, Palm Kernel/Coco Glucoside, Emblica Officinalis Fruit Powder, Cocamidopropyl Betanine, Glyceryl Oleate, Sapindus Mukurossi Fruit Powder, Sodium Cocoyl Glutamate, Rosa Damascena Flower Oil, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Sodium PCA, Hydrolyzed Wheat Protein, Oryza Sativa Bran Oil, Acacia Concinna Fruit Powder, Symplocos Racemosa Bark Extract, Sepicontrol A5, Polyquaternium 10, Cymbopogon Schoenanthus, Oramix Ns, Hydrolyzed Sweet Almond Protein, Menthol, Xanthan Gum, Zingiber Officinale Oil, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.


Ocena: 5
Autor: Kosmetyczne Pokusy

11 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków z tej firmy, ale muszę jak najszybciej naprawić ten błąd...:-)
    ________________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nic nie miałam tej firmy niestety...

    OdpowiedzUsuń
  3. Od czasu jakiegoś mu się przyglądam. Teraz wiem, że warto go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam do czynienia z tą firmą- muszę sie skusić na coś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzja bardzo zachęcająca, ale trochę wysoka cena jak na szampon :c
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobne opakowanie do szamponów Eubiona, które bardzo lubiłam.
    Skład ma ciekawy- chętnie bym wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Planuję wypróbować:)

    Zapraszam też na konkurs na moim blogu, do wygrania zestaw hammam: czarne mydło Savon Noir i rękawica Kessa!
    http://madie.randan.pl/konkurs-wygraj-zestaw-hammam-czarne-mydlo-savon-noir-i-rekawice-kessa/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czeka na mojej chciej liście. Na pewno go zakupię. Uwielbiam orientane za składy ich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  9. No może się skusze choć kosmetyki tej marki jakoś tak...nie zdobyły dużego zainteresowania u mnie przez rożne recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie w Hebe niestety go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczne Pokusy , Blogger