4.9.15

Bronde - najmodniejszy kolor włosów tego roku

bronde kolor włosów

"Bronde" to jedno z najnowszych pojęć w dziedzinie koloryzacji włosów. Człon "Br" pochodzi od słowa brąz, natomiast "-onde" od blondu. Bronde oznacza więc swoiste kompromis połączenie blondu z brązem, co w efekcie daje efekt włosów naturalnie muśniętych słońcem. Łączy bazę w kolorze średniego albo ciemnego brązu z miodowym lub orzechowym blondem. Odcień ten pasuje do każdej karnacji.

Bronde cechuje się stopniowym przejściem koloru, tworząc coś w stylu bardzo subtelnego ombre lub sombre. Włosy są widocznie rozjaśnione, jednak kontrast pomiędzy kolorami jest umiarkowany i zazwyczaj prezentuje się bardzo naturalnie na jasno - oraz średniobrązowych włosach.

Trend bronde w tym roku zastąpił popularne wcześniej klasyczne ombre i balayage. Ten naturalny i świeży kolor pokochały takie gwiazdy jak Jennifer Lopez czy Blake Lively.

Jak Wam się podoba najmodniejszy kolor włosów w tym sezonie? Muszę przyznać, że mnie bardzo i gdybym miała zmieniać kolor chyba zdecydowałabym się aby zrobić bronde ;)

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny - właściwie bardzo przypomina mój własny naturalny kolor:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Ja tam bez farbowania mam bardzo podobne :)
    http://anssbae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow, genialne połączenie koloru. Chyba też zdecydowałabym się na taką koloryzację. Tylko weź znajdź fryzjera, który wyczaruje takie cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdybym sie nie farbowała na ciemno, taki odcień bym miała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam jestem wierna mojemu naturalnemu odcieniowi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam wolę swój naturalny blond, ale ten kolor też jest niczego sobie :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama bym chciała taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny jest taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczne Pokusy , Blogger