Przejdź do głównej zawartości

Spray podnoszący włosy u nasady Paul Mitchell Extra Body Daily Boost


Dzisiaj mam Wam do pokazania spray podnoszący włosy u nasady Paul Mitchell Extra Body Daily Boost. Od jakiegoś czasu eksperymentuję z różnymi produktami dodającymi objętości, ponieważ moje cienkie włosy mają tendencję do "przyklapu". Na odsłonę jednego z tego typu kosmetyków zapraszam już teraz.

Opis sprayu

Extra-Body Daily Boost to produkt podnoszący włosy u nasady, opracowany, aby maksymalnie zwiększyć objętość wszystkich rodzajów włosów. Extra Body to profesjonalny system pielęgnacji, który ma za zadanie dodać włosom upragnionej energii i blasku. Kosmetyk jest przepełniony nieobciążającymi włosów, składnikami zwiększającymi objętość, które pogrubiają włos od wewnątrz.

Najważniejsze korzyści:
  • Grubość i objętość - połączenie pantenolu i rozpuszczalnych w wodzie składników stylizujących zwiększa objętość i grubość włosa, a także chroni przed uszkodzeniami mechanicznymi
  • Precyzja rozpylacza - wydłużony rozpylacz ułatwia nałożenie właściwej ilości produktu dokładnie tam gdzie tego potrzebujesz
  • Podniesienie włosów u nasady - wspaniale podnosi włosy u nasady, dokładnie tam, gdzie tego potrzebują i maksymalnie zwiększa objętość


Skład

Aqua (Water, Eau), VP/VA Copolymer, PPg-5-Ceteth-20, Alcohol, Propylene Glycol, Panthenol, Hedychium Coronarium (White Ginger) Flower/Leaf/Stem Extract, Algae Extract, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Leaf Exraxt, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Anthemis Nobilis Flower Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Tocopheryl Acetate, Methacryloyl Ethyl Betaine/Acrylates Copolymer, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol , Potassium Sorbate, Triethyl Citrate, Hexylene Glycol, Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Bisamino PEG/PPG-41/3 Aminoethyl PG-Propyl Dimethicone, PEG-12 Dimethicone, Parfum (Fragrance), Linalool, Hexyl Cinnamal, Buthylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene, Citronellol 

Działanie

Od dłuższego czasu obcinałam włosy na prosto, ale po pewnym czasie znudziła mi się taka fryzura, a poza tym miałam wrażenie, że włosy wyglądają smętnie, są przyklapnięte i bez życia. Postanowiłam to zmienić. Pierwszym krokiem była wizyta u fryzjera i dość radykalna zmiana fryzury na lekko cieniowaną. Zdecydowałam się na długiego boba, który rzeczywiście wygląda przy moich cienkich włosach lepiej aniżeli zwykłe strzyżenie na prosto. Drugim krokiem były eksperymenty z różnymi kosmetykami mającymi za zadanie zwiększyć objętość. Jednym z nich jest tytułowy spray Paul Mitchell Extra Body Daily Boost.

Spray rozpylam na wilgotne włosy u nasady, po czym układam fryzurę jak zwykle. Najczęściej suszę później włosy z głową w dół, aby wzmocnić efekt większej objętości.

Co najważniejsze - spray rzeczywiście działa. Po zastosowaniu Extra-Body Daily Boost efekt zwiększonej objętości jest wyraźnie widoczny i utrzymuje się praktycznie przez cały dzień. Co dla mnie ważne spray nie daje efektu lepkich, sztywnych włosów, jak to bywało w przypadku niektórych produktów tego typu, jakie miałam okazję przetestować. Nie powoduje u mnie swędzenia skóry głowy. Trzeba jednak uważać, aby nie zaaplikować zbyt dużo produktu, ponieważ wtedy włosy szybko oklapną. 

Jeśli zwracacie uwagę na zawartość alkoholu w kosmetykach ten produkt może nie przypaść Wam do gustu, ponieważ zawiera alcohol. Niemniej jednak mnie to aż tak bardzo nie przeszkadza, ponieważ ten konkretny produkt jest przeznaczony do użytku tylko u nasady włosów, a nie na całej długości.

Alkohol można uznać za minus tego produktu, natomiast plusem jest zawartość pantenolu i całego szeregu ekstraktów: hedychium koronowe, algi, jojoba, aloes, rumianek, rozmaryn.

Zapach, konsystencja i wydajność

Bardzo spodobał mi się zapach Extra-Body Daily Boost. Jest przyjemny i lekki. Konsystencja kosmetyku jest płynna. Wydajność jest na prawdę bardzo duża, ponieważ aby uzyskać naturalny efekt uniesienia włosów potrzebna jest zaledwie odrobina tego produktu. Biorąc pod uwagę dużą pojemność - 250 ml myślę, że opakowanie wystarczy mi co najmniej na rok.

Opakowanie

Spray został zamknięty w białym opakowaniu z czarnymi i fioletowymi napisami, całość utrzymana jest w nowoczesnej stylistyce. Opakowanie wyposażone zostało w bardzo funkcjonalny, rewelacyjny wręcz rozpylacz, który pozwala równomiernie rozprowadzić odpowiednią ilość kosmetyku u nasady włosów. Jego stosowanie jest banalnie proste.

Cena i dostępność

Spray podnoszący włosy u nasady Paul Mitchell Extra Body Daily Boost  250 ml kosztuje około 85 zł. Produkt dostępny jest w partnerskich salonach fryzjerskich i w niektórych sklepach online.

Jakie są Wasze sposoby na delikatne cienkie włosy bez objętości?

Komentarze

  1. ja ostatnio przez przypadek kupiłam spray zwiększający objętość z nivea, bo akurat był w promocji. coś mi się pokićkało, że to pianka i jakoś nie mogę się przemóc do tej formy - jak lakier do włosów ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że jest tak drogi... Gdyby nie to z pewnością bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Ocet jabłkowy bywa określany mianem "eliksiru zdrowia i urody", ze względu na długą listę jego zastosowań w pielęgnacji włosów i skóry. Lorraine Massey w swojej książce "Curly Girl" sugeruje wykorzystanie płukanki z octu jabłkowego jako środka oczyszczającego i nabłyszczającego. Mimo, iż jej zapach nie każdemu przypadnie do gustu, matowe włosy pokochają ją za jedwabistą gładkość, połysk i sprężystość, jaką potrafi im nadać. Jeśli jesteście ciekawe jak stosować ocet jabłkowy na włosy zapraszam do dalszego czytania.
Jak ocet jabłkowy działa na włosy?
Ocet jabłkowy jest polecany jako składnik płukanek z kilku powodów. Zawarty w nim kwas octowy jest łagodnym środkiem chelatującym, wykazującym skuteczność w usuwaniu osadów z twardej wody, które gromadzą się z upływem czasu na włosach i mogą być katastrofalne dla ich kondycji. Ocet jabłkowy pomaga oczyścić włosy z warstwy nadbudowanych substancji oraz nagromadzonego sebum, przedłuża również świeżość włosów i zapobiega …

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Maski do włosów Kallos to produkty niedrogie i bardzo popularne. Do ich niewątpliwych zalet należy duża pojemność, wydajność, przyjemna budyniowa konsystencja i nieskomplikowane składy. Wszystkie maseczki mają bardzo zbliżone do siebie składy, różniące się jedynie kilkoma składnikami aktywnymi. Zawierają niewielkie ilości silikonów, dlatego też nie obciążają włosów. Chcecie dowiedzieć się, która maska Kallos jest najlepsza dla Waszego typu włosów?
Od pewnego czasu testuję różne rodzaje masek Kallos i jestem pozytywnie zaskoczona stosunkiem ceny do jakości działania. W związku z tym, że wiele osób pytało mnie o opinię, postanowiłam przygotować porównanie masek Kallos i zestawienie ich składów. Mam nadzieję, że post pomoże wszystkim niezdecydowanym wybrać idealną maskę dla siebie.
Maska Kallos a rodzaj włosów Która maska Kallos będzie najlepsza dla Twoich włosów? Wszystko zależy od indywidualnych potrzeb. Biorąc pod uwagę zawartość substancji aktywnych podzieliłam maski z Kallosa na 3 …

Olej lniany na włosy - mój HIT

Dziś chciałabym przedstawić prawdziwy hit w mojej pielęgnacji włosów - olej lniany. Od dwóch miesięcy gości w mojej lodówce i stosuję go systematycznie. Olejek ten pozyskiwany jest z nasion lnu zwyczajnego. Ma odcień żółtawy do głęboko żółtego i lekko orzechowy zapach. Swoje dobroczynne właściwości dla włosów olej lniany zawdzięcza wysokiej zawartości kwasu alfa-linolenowego (omega-3). Ponadto nasiona lnu są źródłem takich składników odżywczych jak białko, wapń, cynk, magnez i żelazo.
Jak działa olej lniany na włosy? Po pierwsze zwiększa elastyczność kosmyków, sprawiając, że są mniej podatne na łamanie i rozdwajanie. Dzięki właściwościom przeciwzapalnym pomaga w walce z łupieżem i innymi problemami skóry głowy. Zawarty w nasionach lnu kwas alfa-linolenowy hamuje działanie enzymu 5 alfa reduktaza, odpowiedzialnego za przekształcanie się testosteronu do dihydrotestosteronu (powodującego łysienie). Z tego powodu wiele osób z powodzeniem stosuje olej lniany na porost włosów oraz ja…