26.8.17

Promocja Rossmann -49% sierpień - co warto kupić?


Aktualnie trwa sierpniowa promocja Rossmann -49% na co najmniej 2 różne produkty do pielęgnacji ciała, ust, odżywki do włosów, odżywki do paznokci i maseczki do twarzy. Myśl przewodnia akcji "Zachowaj energię lata!" to regeneracja ciała i włosów po lecie.

Już od rozpoczęcia promocji miałam upatrzone kosmetyki, które chcę kupić i utworzoną listę zakupową w aplikacji. Dziś chciałabym napisać o moich najnowszych zakupach, które mogą być źródłem inspiracji dla tych z Was, które zastanawiają się co warto kupić podczas promocji 49% w Rossmann.


Jakie są zasady oferty promocyjnej Rossmann 49% taniej w sierpniu?

Promocja "Zachowaj Energię Lata" obowiązuje w dniach 21-30 sierpnia lub do wyczerpania zapasów. Warunki oferty promocyjnej są następujące:
  • promocja obowiązuje przy zakupie minimum 2 różnych produktów z określonych kategorii
  • warunkiem udzielenia rabatu 49% jest posiadanie aplikacji i karty Klubu Rossmann
  • rabat wynosi 49% przy pierwszych zakupach, 40% przy kolejnych
  • pozostali klienci, nie będący Klubowiczami, mogą skorzystać z rabatu -40% dostępnego dla wszystkich
Aby zrobić jak najkorzystniejsze zakupy dołączyłam do klubu, ponieważ Klubowicze Rossmann otrzymują 49% rabatu na kosmetyki. Zakupów można dokonać nie tylko w drogeriach stacjonarnych, ale także za pomocą sklepu internetowego i aplikacji mobilnej. Dla mnie najwygodniejszym sposobem składania zamówienia jest zdecydowanie drogeria internetowa. Jeśli jeszcze nie skorzystałyście z promocji Rossmann 49 procent macie czas do środy 30 sierpnia! 

Kategorie, na które obowiązuje rabat to:
  • odżywki do włosów (maski i odżywki do włosów, olejki, serum)
  • maseczki do twarzy
  • ochronne pomadki do ust
  • produkty do pielęgnacji ciała
  • odżywki do paznokci
Aby szybko i łatwo upewnić się czy na dane produkty obowiązuje rabat wystarczy dodać je do koszyka drogerii online lub aplikacji. Na dole wyświetli się informacja o udzielonym rabacie. Regulamin wraz ze szczegółową listą produktów objętych promocją dostępny jest TUTAJ.

Jakie produkty do pielęgnacji warto moim zdaniem kupić podczas akcji minus 49% w Rossmannie?

Moje zamówienia zrealizowałam poprzez drogerię online, dzięki czemu uniknęłam niedogodności związanych z kolejkami. Jak prezentują się moje zakupy możecie zobaczyć na zdjęciu na górze artykułu. Zdecydowałam się na kilka produktów do włosów i maseczek oraz masło do ciała. Jak zwykle postawiłam na produkty, które mają w miarę atrakcyjne składy. 

Postanowiłam przygotować zestawienie produktów do pielęgnacji włosów i ciała oraz maseczek, na które w mojej opinii szczególnie warto zwrócić uwagę podczas planowania zakupów. Najmocniej skupiłam się na mojej ulubionej kategorii, czyli pielęgnacji włosów ;)

Pielęgnacja włosów

1. O'Herbal, odżywka do włosów suchych i zniszczonych z ekstraktem z lnu

Jakiś czas temu rekomendowałam na blogu maskę z tej serii. Tym razem obowiązkowo sięgnęłam po odżywkę, która w swojej formule nie zawiera silikonów. Mamy tutaj emolienty, antystatyki z dodatkiem nawilżającego ekstraktu z lnu, oliwy z oliwek, kwasu mlekowego, protein mlekowych i pantenolu. 

2. Odżywki Petal Fresh

Podczas ostatnich zakupów przegapiłam tą odżywkę. Bardzo żałuję, ponieważ składy są bardzo obiecujące, a szampony Petal Fresh już od dawna należą do moich ulubieńców. W odżywkach Petal Fresh znajdziemy emolienty i cały szereg naturalnych składników - prawdziwe bogactwo olei roślinnych i ekstraktów. Zdecydowanie godne uwagi odżywki!

3. Odżywki i maski Fructis

Postanowiłam wreszcie wypróbować kultowe produkty jakimi są odżywki i maska Fructis Oil Repair 3. Wybór był trudny, dlatego zdecydowałam się aż na 3 pozycje ;) Postawiłam na najbardziej emolientowe składy. Formuła maski zawiera ekstrakt z olejku kokosowego, masło kairte oraz oleje z jojoba, orzechów makadamia i migdałów.

4. Maski do włosów Biovax

W ramach promocji dostępne są maski o pojemnościach 125ml. Zdecydowałam się na wersję Złote Algi & Kawior, która zbiera najbardziej przychylne recenzje.Oprócz tytułowego ekstraktu z kawioru i alg morskich, znajdziemy tutaj także glicerynę, olej migdałowy i ekstrakt z henny.

5. Odżywki Natura Siberica

W niektórych Rossmannach dostępne są odżywki marki Natura Siberica. Jestem ich fanką od dość dawna, ze względu na bardzo bogate w ekstrakty roślinne składy i dobre działanie. 

6. Isana Professional, Kuracja do włosów z olejkiem arganowym

Bardzo ciekawy produkt o emolientowym składzie. Kompozycja zawiera olej migdałowy i arganowy, a także emolienty syntetyczne, glicerynę i pantenol. W tak niewielkiej cenie warto wypróbować ;)

Maseczki do twarzy

1. Evree, Black Rose, detoksykująca czarna maska do twarzy

Maseczka, która najbardziej mnie zainteresowała. Jest to produkt na bazie glinki i gliceryny z dodatkiem węgla z japońskiego drzewa ubame i naturalnych olejków. Maseczka ma wspaniały różany zapach. Producent obiecuje oczyszczenie, detoksykację oraz regulację wydzielania sebum. Co więcej maseczka nie zasycha na twarzy podczas zabiegu, a więc mamy większy komfort stosowania.

2. Eveline Facemed+, Maseczka oczyszczająco-detoksykująca Aktywny węgiel

Jako posiadaczka skóry mieszanej w stronę tłustej, stawiam na oczyszczenie i detoks. Kolejny mój typ to maseczka Eveline na bazie glinki, wzbogacona olejem migdałowym i węglem. Minusem może być to, że maseczka zawiera parabeny, co nie każdemu będzie odpowiadać. W przypadku mojej skóry parabeny nie wywołują niepożądanych reakcji.

3. Perfecta, glinkowy enzymatyczny peeling + maska, stop naczynkom + kojenie

Interesujące połączenie glinki i peelingu enzymatycznego. Za złuszczanie odpowiada naturalny enzym z papai. Mamy tutaj dodatkowo glicerynę, pantenol i olejek różany. Ciekawy produkt, który powinien zainteresować posiadaczki cer wrażliwych i naczynkowych, które potrzebują oczyszczenia, ale nie mogą stosować agresywnych peelingów mechanicznych. 

Pielęgnacja ciała

1. Masła do ciała Bielenda Vegan Friendly

Aktualnie mój numer 1 w kategorii pielęgnacji ciała. Dotychczas byłam zadowoloną posiadaczką wersji kokosowej. Dzięki promocji uzupełniłam zapasy o wariant Awokado. Masła Bielenda mają bardzo fajne składy, jak na produkty drogeryjne. Znajdziemy tutaj naturalne oleje i ekstrakty. Wszystko to w niewygórowanej cenie.

2. Balsamy do ciała Evree

Kolejny must have w kategorii pielęgnacji ciała. Miałam okazję wypróbować wersję nawilżającą, a następnym razem chętnie sięgnę po Instant Help. Balsamy cechują bogate składy, będące udanym połączeniem natury z technologią syntetyczną. 

3. Balsamy do ciała O'Herbal

Bardzo ciekawa opcja do przetestowania. Balsamy na emolientowej bazie, z dodatkiem gliceryny i naturalnych ekstraktów.

Skorzystałyście z sierpniowej promocji w Rossmannie minus 49 procent na kosmetyki do pielęgnacji? A może dopiero planujecie?

9 komentarzy:

  1. Ja kupiłam kilka rzeczy, odzywkę Jantar i balsam Eos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EOS też bardzo mnie kusił, ale powstrzymałam się na rzecz produktów do włosów ;)

      Usuń
  2. W poniedziałek rano nie wchodziły na promocję maseczki, które mnie interesowały, a teraz widzę, że już można kupić je z rabatem, więc zastanawiam się, czy nie wybrać się do Rossmanna jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze moje zakupy robiłam w poniedziałek rano i wtedy jeszcze nie wchodziły maseczki Evree i Perfecta. Dwa dni później zauważyłam, że już wchodzą, dlatego też skompletowałam drugie zamówienie :D

      Usuń
  3. O, również kupiłam tą odżywkę O'Herbal, mam nadzieję, że będę zadowolona :) tak samo nie mogłam przegapić Petal Freshy i ich cudownych składowo odżywek. Kuracja olejowa Isany to mój must have, więc musiałam dokupić chociaż jedną :D polowałam też na maskę Biovax Gold lub Caviar, ale wykupiono wszystkie w dwóch Rossmannach, w których byłam :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja O'Herbal z lnem właśnie zużywam, ale jakoś bardzo mnie nie zachwyca. Bardzo mocno zmiękcza włosy, a mam z natury cienkie i delikatne, więc może po prostu len nie za bardzo jest dla mnie. A skusiłam się na szampon i oleo-krem Gold Biovax, Spray Swiss Image Volume-bardzo przyjemny, odżywkę do włosów Long for Lashes- bardzo fajny skład i olejek Kneipp Tajemnica Piękna- do tuningowania masek do włosów. Poza tym kupiłam sobie tylko jeden kosmetyk antycellulitowy i nie żałuję bo jest całkiem ok, troszkę maseczek saszetkowych oraz peeling i balsam do ust na zimę. Szukałam fajnych masek z keratyną, ale nie przeładowanych silikonami i niestety tu wybór miałam mały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze cztery propozycje do pielęgnacji włosów także polecałam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zaopatrzyłam się w maski z Biovaxa ;) świetnie działają na moje włosy i zawsze jestem zadowolona z ich działania. Fajnie, że taka promocja weszła

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w zapasie właśnie tą odżywkę O'Herbal i jestem mega jej ciekawa bo szampon z tej serii był świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczne Pokusy , Blogger