9.10.17

Botoks na włosy czyli Kallos Hair Pro-Tox


Marzy Wam się botoks na włosy w domu? Od jakiegoś czasu w ofercie firmy Kallos dostępny jest produkt, mający za zadanie intensywnie zregenerować i odbudować strukturę włosów. Kosmetyk ten to maska Kallos Pro-tox dla włosów z keratyną, kolagenem i kwasem hialuronowym. Jakiś czas temu miałam okazję zakupić Hair Pro-Tox. Okazała się ona dla mnie totalnym zaskoczeniem. O szczegółach przeczytacie poniżej.


Co to jest botox na włosy? 

Pojęcie "botoks" powszechnie kojarzy się z wstrzykiwaniem toksyny botulinowej. W tym przypadku nie mamy do czynienia z tą substancją. Skład maski Kallos nie ma nic wspólnego z botoksem, zaś słowo botox jest jedynie potocznym stwierdzeniem, opisującym zabieg mocno regenerujący

Działanie "botoksu" na włosy od Kallosa opiera się na formule będącej połączeniem keratyny, kolagenu i kwasu hialuronowego. Według informacji na etykiecie ta specjalna formuła w unikalny sposób wzmacnia słabe, cienkie, suche i łamiące się włosy. Dogłębnie regeneruje i odżywia włókna włosów. Po zastosowania maski włosy mają stać się lśniące i jedwabiste w dotyku.

Mimo, że nazwa tego produktu to po prostu chwyt reklamowy, jego skład jest rzeczywiście ciekawy i doszłam do wniosku, że warto go wypróbować. Warto zauważyć, że maska zawiera olej kokosowy (polecany do włosów niskoporowatych).

Skład maski Kallos Hair Pro-Tox

Kompozycja zawiera oliwę z oliwek, olej kokosowy, pantenol, keratynę, kolagen, kwas hialuronowy. 

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Olea Europaea Oil, Cocos Nucifera Oil, Parfum, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Panthenol, Hydrolized Keratin, Soluble Collagen, Sodium Hyaluronate, Citric Acid, Propylene Glycol, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone. 

Zastosowanie i efekty

Opiszę Wam jak stosować botoks na włosy na włosy krok po kroku. Producent zaleca, aby stosować maskę na włosy osuszone ręcznikiem po umyciu. Maskę aplikujemy na 5 minut, po czym zmywamy. Dodatkowo producent proponuje, aby zastosować ampułkę do włosów z tej samej serii. Ampułki jednak nie posiadam.

Maskę stosowałam raz na tydzień. Postępowałam zgodnie z informacjami na etykiecie, niekiedy zdarzało mi się wydłużyć nieco czas trzymania maski na włosach.

Efekty zastosowania "botoxu na włosy" niestety nie powaliły mnie na kolana. Maska za każdym razem powodowała u mnie puszenie włosów, krótko mówiąc osiągnęłam efekt podobny do przeproteinowania. Pomimo obiecującego składu maska nie sprawdziła się na moich cienkich, wysokoporowatych włosach i nie spełniła moich oczekiwań. Wielka szkoda, ponieważ liczyłam raczej na efekt "WOW". 

Moimi ulubieńcami spośród Kallosów pozostają w dalszym ciągu wersje Multivitamin i Blueberry. Sprawdźcie rodzaje masek Kallos i porównanie ich składów.

Miałyście okazję wypróbować regenerujący botoks na włosy od Kallosa?

3 komentarze:

  1. To akurat moja ulubiona maska Kallosa. Najlepsza! Moje włosy zawsze wygladają po niej rewelacyjnie. Ja tez mam włosy cienkie, delikatne, ale niskoporowate. To być może dlatego mi pasuje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och szkoda. Liczyłam, że może trafię w końcu na jakiś cudowny kosmetyk do moich długich, suchych i plączących się włosów. No nic szukać będę dalej :) Dziękuję za precyzyjną recenzję i zapraszam na najnowszy (jak zawsze naturalny:) wpis na blogu AP. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie ta maska również nie okazała się hitem

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczne Pokusy , Blogger