Przejdź do głównej zawartości

Bandi krem z kwasem migdałowym


Jesienią podczas serii oxybrazji kosmetyczka poleciła mi zabiegi z kwasem migdałowym. Postanowiłam zacząć samodzielnie od niewielkiego stężenia i zakupiłam zachwalany produkt Bandi krem z kwasem migdałowym, który zawiera kwas migdałowy, glukonolakton oraz kwas laktobionowy. Kilka dni temu skończyłam opakowanie, więc pora na recenzję.

Według producenta krem jest odpowiedni dla każdego rodzaju cery, nawet wrażliwej i naczynkowej. Rzeczywiście krem jest bardzo delikatny. Kwas migdałowy nie spowodował podrażnienia ani szczypania, mimo, że jestem alergiczką z bardzo wymagającą i wrażliwą skórą.

Krem Bandi z kwasem migdałowym według opisu ma działanie złuszczające, ma oczyszczać i zwężać pory, ograniczać łojotok i błyszczenie skóry, a jednocześnie nawilżać i rozjaśniać przebarwienia. I pod tym względem niestety rozczarowałam się. Nie zauważyłam rozjaśnienia przebarwień, na co najbardziej liczyłam. Krem ani trochę nie zwęził porów, nie zlikwidował zaskórników oraz nie wpłynął na zmniejszenie błyszczenia skóry. Jakie są plusy? Może delikatnie wyrównuje koloryt cery, skóra jest nawilżona, miła w dotyku i wygląda świeżo. Kremik nie zapycha. Ale ja niestety oczekiwałam bardziej intensywnego działania i zawiodłam się.

Krem Bandi z kwasem migdałowym stosowałam równocześnie z Glyco-A, który moim zdaniem dał znacznie bardziej spektakularne efekty, a w dodatku jest nieco tańszy. Cena kremu Bandi to 65 zł.

Moja ocena: 3

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS

Olejek rycynowy na włosy

Jak nawilżyć włosy?

Miód na włosy

Co zrobić żeby włosy się nie puszyły?