Przejdź do głównej zawartości

Lush New Shampoo Bar


New Shampoo Bar to jeden z najpopularniejszych szamponów w kostce marki Lush. Według obietnic producenta ma on zapobiegać wypadaniu włosów i przyspieszać ich porost, jak również nadawać włosom połysk. Szampon rzeczywiście bogaty jest w naturalne składniki (takie jak pokrzywa, mięta pieprzowa, rozmaryn, olejek goździkowy, cynamon), które powinny pobudzać cebulki włosowe. Ponadto zawarte w nim składniki powinny koić i oczyszczać skórę głowy. Zużyłam właśnie połówkę kostki, więc pora na recenzję.

Plusy:
  • Szampon porządnie oczyszcza. Włosy po umyciu są świeże, ale jednocześnie miękkie i błyszczące, choć obawiałam się, że New może wysuszać i plątać włosy (myślę, że może się tak dziać jeśli używa się go codziennie)
  • Szampon posiada intensywny cynamonowy-korzenny zapach, mój ulubiony i najbardziej intensywny spośród wszystkich szamponów Lush
Minusy:
  • Po zużyciu połówki kostki nie zauważyłam, aby włosy przestały mniej wypadać, jednak może wynikać to z faktu, że używałam jej na przemian z innymi
  • Mam wrażenie, że włosy szybciej się przetłuszczają
  • Szampon na pierwszym miejscu w składzie zawiera SLS, co niektórych może zniechęcić
Moja opinia: mam mieszane odczucia co do szamponu Lush New Shampoo Bar (ponieważ wolę bardziej nawilżające kostki takie jak Trichomania i Ultimate Shine), ale zamierzam jeszcze go testować.

Moja ocena: 3.5

Skład: Sodium Lauryl Sulfate, Nettle and Peppermint Infusion (Urtica Dioica and Mentha Piperita), Glycerine, Nettle Absolute (Urtica Urens), Rosemary Absolute (Rosmarinus Officinalis), Bay Oil (Pimenta Acris), Clove Bud Oil (Eugenia Caryophyllus), Cinnamon Leaf Oil (Cinnamomum Cassia), *Cinnamal, *Eugenol, *Benzyl Benzoate, *Limonene, *Linalool, Colour 73360, Cinnamon Stick (Cinnamomum Cassia).

Cena szamponu to 5 Ł.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Jak nawilżyć włosy?

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

Szampony bez SLS

Olej lniany na włosy - mój HIT