Przejdź do głównej zawartości

Lush Trichomania

Pora na recenzję mojego ulubionego produktu marki Lush. Szampon w kostce Lush Trichomania to podobno pierwszy tego typu kosmetyk w ofercie firmy. Szampon przeznaczony jest do włosów cienkich, suchych i zniszczonych, a także do włosów kręconych. Według opisu producenta jest tak delikatny, że nadaje się dla osób o wrażliwej skórze głowy i zmagających się z łupieżem. Bogaty kremowy szampon kokosowy ma za zadanie nawilżać, zmiękczać, wygładzać i nabłyszczać włosy suche oraz kręcone. Zawarty w szamponie olej kokosowy nawilża je i odżywia. W składzie znajdziemy również lecytynę sojową bogatą w regenerujące proteiny.

Plusy:
  • Szampon dobrze myje, włosy aż "skrzypią", ale po wyschnięciu nie są sianowate, a miękkie i gładkie, nie plączą się. To był mój pierwszy szampon marki Lush i byłam bardzo zaskoczona, że kostka wyglądająca jak zwykłe mydło może tak dobrze działać na moje włosy
  • Moje wysokoporowate włosy generalnie nie lubią olejku kokosowego, ale ten szampon im służy
  • Cena. Kostka Trichomania ma aż 100 g, czyli jest dwa razy większa od pozostałych szamponów Lush (55 g). Cena wszystkich kostek jest taka sama, zatem Trichomania wychodzi dwa razy taniej
  • Szampon ma przyjemny zapach kokosa i wetiwerii

Minusy:
  • Do codziennego mycia moich włosów się nie nadaje ze względu na zawartość Sodium Lauryl Sulfate, ale do oczyszczania 1-2 razy w tygodniu jak najbardziej.

Moja opinia: Szkoda, że ten szampon jest tak mało popularny, bo na prawdę warto go wypróbować.

Moja ocena: 5

Skład: Sodium Lauryl Sulfate, Stearic Acid, Creamed Coconut, Glyceryl Stearate & PEG-100 Stearate, Cocamide DEA, Soya Lecithin, Perfume, Vetivert Oil

Komentarze

  1. Witam,
    a gdzie go moge kupic ?? z checia bym go wypróbowała ale na allegro nie widze go :(

    pozdr
    edyta

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Jak nawilżyć włosy?

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

Szampony bez SLS

Olej lniany na włosy - mój HIT