Przejdź do głównej zawartości

Błyszczyk Vipera Sweet & Wet nr 7


Na błyszczyk Vipera Sweet & Wet natknęłam się, kiedy przeglądałam recenzje i szukałam nieco tańszego błyszczyka podobnego do Juicy Tubes. Atrakcyjna cena i pozytywne opinie sprawiły, że szybko udałam się na najbliższe stoisko Vipery i zakupiłam odcień nr 7 czyli różowo - beżowy nude. Kolor jest na ustach półtransparentny i jeśli nałożymy go mało wygląda prawie jak bezbarwny. Błyszczyk posiada mnóstwo mikroskopijnych lśniących drobinek, jednak są one widoczne wyłącznie w słońcu, dzięki czemu na ustach uzyskujemy dość elegancki efekt - rozświetlenie bez tandetnego brokatowego efektu.

Błyszczyk ma całkiem przyjemny zapach lodów truskawkowych. Konsystencja Sweet & Wet nie do końca mi odpowiada, gdyż generalnie lubię gęste błyszczyki. Ten jest dla mnie zbyt rzadki i co za tym idzie, zbyt krótko utrzymuje się na ustach. Błyszczyk Vipera Sweet & Wet nie dorównuje mojemu ulubionemu JT, ale bez wątpienia jest to najlepszy błyszczyk jaki testowałam z tej półki cenowej. Zamierzam przetestować jeszcze nr 8:)

Moja ocena: 4

Komentarze

  1. Brzmi ciekawie ale chciałabym zobaczyć Go na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tej chwili jestem zmuszona robić zdjęcia telefonem, ale gdy będę miała aparat dorzucę fotki na ustach;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS

Olejek rycynowy na włosy

Jak nawilżyć włosy?

Miód na włosy

Co zrobić żeby włosy się nie puszyły?