Przejdź do głównej zawartości

Himalaya Herbals Lip Balm


Chcąc wypróbować jakiś nowy, naturalny balsam do ust, skusiłam się na Himalaya Herbals Lip Balm. Producent jako główne składniki balsamu wymienia indyjskie indrajao, orzech kokosowy, olej rycynowy, ziarna pszenicy i dziką marchew indyjską. Po przeczytaniu opisu spodziewałam się, że będzie to produkt w 100% naturalny, nie zawierający parafiny. Dodatkowo na opakowaniu znajduje się sugestywny napis "100% herbal actives". Niestety, na pierwszym miejscu w składzie jest petrolatum - wazelina. Reszta naturalnych dobroczynnych składników jest daleko w składzie, zatem raczej nie ma szansy zadziałać. Skład tego balsamu bardzo mnie rozczarował. Jeśli chodzi o właściwości kosmetyk ma lekką, przezroczystą, śliską żelową konsystencję i słodkawy zapach. Zużyłam pół tubki i nie zauważyłam żadnych szczególnych właściwości pielęgnacyjnych. Himalaya Herbals Lip Balm już u mnie nie zagości. Jeśli szukacie niedrogiego kosmetyku o naturalnym składzie, zdecydowanie lepiej będzie kupić pomadkę Alterra.

Moja ocena: 2

Skład: Petrolatum, mineral oil, ceresin, microcrystalline wax, isopropyl myristate, cetyl palmitate, daucus carota sativa seed oil, ricinus communis seed oil, cocos nucifera oil, triticum vulgare germ oil, wrightia tinctoria leaf oil, parfum, dimethicone, BHT

Komentarze

  1. Mam go, jest wbrew pozorom piekielnie wydajny. Ale fakt, faktem, więcej go nie kupię. Ale nie jest też, taki zły

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, zły nie jest, ale jeśli komuś zależy na naturalnym składzie to jest wiele lepszych produktów do wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh Ci producenci, ze tez specjaliści od sprzedaży, wszystko napiszą, byle by się sprzedało :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. też miałam ten balsam ale już dawno, kiedy jeszcze nie zwracałam uwagi na skład kosmetyków. Teraz z pewnością bym go nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Jak nawilżyć włosy?

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

PRZEPIS: Pasta cukrowa - jak zrobić domową cukrową depilację?

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Jak wygładzić włosy? 7 sposobów

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS