Przejdź do głównej zawartości

Lush Fresh Farmacy


Lush Fresh Farmacy to delikatne mydełko do twarzy łagodzące podrażnienia. W jego składzie znajdziemy mnóstwo dobroczynnych dla skóry substancji, takich jak różowy puder galmanowy, rumianek, bez czarny, nagietek, olej kokosowy, olejek lawendowy i olejek z drzewa herbacianego.

Według producenta mydełko nadaje się do cery suchej, lecz nie do końca się z tym zgadzam. Jestem posiadaczką cery mieszanej, a po użyciu Fresh Farmacy moja skóra jest wysuszona i baaardzo ściągnięta. Dlatego pomimo wielu podejść nie przekonałam się do tego kosmetyku. Rzeczywiście Lush Fresh Farmacy doskonale oczyszcza i łagodzi podrażnienia, jednak moim zdaniem w tej cenie można znaleźć coś lepszego i bardziej praktycznego, jeśli chodzi o sposób użytkowania.

Moja ocena: 3

Skład: Calamine Powder, Propylene Glycol, Chamomile Decoction, Elderflower Decoction, Rapeseed Oil and Coconut Oil, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Stearate, Sodium Hydroxide, Water, Lavender Oil, Chamomile Blue Oil, Tea Tree Oil, Rose Absolute, Glycerine, Sodium Chloride, EDTA, Tetrasodium Etidronate, *Limonene, *Linalool, Perfume

Cena 4.50 Ł / 100 g

Komentarze

  1. A ja nigdy, przenigdy nie miałam styczności z żadnym kosmetykiem z Lush:(

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nigdy nie miałam nic z Lush, kurczę :D muszę to zmienić i przekonać się, czy te kosmetyki są fajne, czy raczej nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że warto wypróbować:) Moim zdaniem niektóre produkty Lush są bardzo dobre, ale są też takie, które nie są warte swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Jak nawilżyć włosy?

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

Szampony bez SLS

Olej lniany na włosy - mój HIT