Przejdź do głównej zawartości

Maska Bingo Masło Shea i Pięć Alg

maska Bingo Masło Shea i Pięć Alg

Maska Bingo Masło Shea i Pięć Alg skusiła mnie przystępną ceną i dość ciekawym składem. Maska zawiera masło shea (karite) i kompleks pięciu alg (Ascophyllum, Spiruliny, Laminarii, Morszczynu i Nori), które mają za zadanie wzmocnić i zregenerować włosy. Maskę nanosimy na umyte wilgotne włosy i pozostawiamy na 5-10 minut. Producent zaleca wmasowanie maski w skórę głowy, ale ja nakładam tylko na włosy, ze względu na zawartość parabenów. Maski Bingo używam według zaleceń 2 razy w tygodniu, choć mogłabym nawet częściej, bo bardzo mi ona odpowiada.

Maska Bingo Masło Shea i Pięć Alg ma gęstą, kremową, treściwą konsystencję. Ładnie wygładza włosy (mimo, iż nie zawiera silikonów), sprawia, że są miękkie i błyszczące, ale nie obciążone. Na początku składu znajdziemy emolienty, które lekko natłuszczą i zatrzymają wodę wewnątrz włosów, wygładzający antstatyk, wspomniane wcześniej masło karite, algi i nawilżającą glicerynę. Moim zdaniem maska Bingo to jeden z najlepszych produktów z tej półki cenowej. Przebija zdecydowanie maski Kallosa. Szkoda tylko, że maska Bingo jest tak trudno dostępna:(

Moja ocena: 5

Skład: Aqua, 1 Heksadecanol 1 Octadecanol (miksture), Stearamidopropyl Dimethylamine, Ceteareth-20 (and) Cetearyl Alcohol, Shea Butter, Glycerin, Aqua Fucus Vesiculosus Extract, Enteromorpha Compressa Extract, Porphyra Umbilicalis Extract, Undaria Pinnatifida Extract, Lithothamniom Calcareum Extract, Parfum, Citric Acid, Methyl Paraben, Sodium Benzoate, Ethyl Paraben

Komentarze

  1. Może się na nią skuszę, sporo osób ją poleca...a co do dostępności, szkoda, ze tylko internetowo można ją zdobyć...chociaż na allegro jest tych masek full...

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam ostatnio tą maskę w takim niedużym sklepiku kosmetycznym:) nawet zastanawiałam się czy jej nie kupić, ale mam takie zapasy...:P

    OdpowiedzUsuń
  3. mam inne maski Bingo i są super, zachwycałam się już publicznie tą marką z milion razy. Opłaca się kupować na ich stronie, czasami są ekstra promocje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To faktycznie szkoda, że są słabo dostępne, bo sama bym się może skusiła ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do nas,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam szczęście i kupiłam w lokalnej niesieciowej drogerii. Poza tym można szukać na Allegro, w sklepie internetowym Bingo. Słyszałam też, że był w Auchan i Tesco, ale w moim pobliskim Tesco nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Jak nawilżyć włosy?

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

Szampony bez SLS

Olej lniany na włosy - mój HIT