Przejdź do głównej zawartości

Dermika Meritum peeling enzymatyczny


Peeling enzymatyczny Dermika Meritum to delikatnie działający peeling dla osób z cerą wrażliwą, tłustą lub naczynkową. Zawiera enzymy proteazy, które mają usuwać obumarłe komórki naskórka, oraz glinkę białą o właściwościach oczyszczających. Peeling ma biały kolor i gęstą kremową konsystencję.

Peeling enzymatyczny Dermika Meritum nazwałabym raczej maseczką z białą glinką, niż peelingiem. Producent zaleca trzymanie go na twarzy 3-5 minut. Ja wydłużyłam ten czas do 10-15 minut. Peeling ładnie rozjaśnia cerę, zmniejsza pory, delikatnie oczyszcza. Ale niestety, jak to bardzo często bywa w przypadku peelingów enzymatycznych, oczyszczenie nie jest tak spektakularne jak po użyciu peelingów z drobinkami. Myślę, że osoby o cerze mieszanej i wrażliwej mogą być zadowolone z tego produktu. Dla osób o cerze tłustej i problematycznej może okazać się za słaby.

Moja ocena: 4

Skład: aqua, kaolin, glycerin, cetearyl octanoate, isopropyl palmitate, diethylhexylcarbonate, polygyceryl-3 methylglucose distearate, glyceryl stearate, cetyl alcohol, propylene glycol, petrolatum, domethicone, tocopheryl acetate, bacillus ferment, allantoin, ascorbyl palmitate, methylparaben, propylparaben, edta, diazolidynyl urea, parfum.

Komentarze

  1. a propos odżywek w podobnej cenie, ale lepszych od tej Ziai, którą analizowałam - możesz coś polecić? albo chociaż podać nazwy? (a już w ogóle byłabym Ci wdzięczna jakbyś napisała, gdzie ewentualnie można je dostać, jeśli to nie Rossmann :p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisałam u Ciebie w poscie o odżywce Ziaja :)

      Usuń
  2. dzięki za taką listę :) co do silikonów w odżywkach Ziai - przydają mi się na zimę, bo końcówki aż tak mi się nie poniszczyły od tych wszystkich rzeczy, które fundowałam włosom, i ogólnie myślę, że zawsze jedna taka odżywka u mnie będzie w łazience, choć przy cieplejszych dniach pewnie będę używać jej tylko wtedy, gdy zachce mi się prostowania :) odżywkę Alterry już mam i niedługo zamierzam stosować, za Bingo też się pewnie rozejrzę, bo dużo osób sobie chwali te kosmetyki, no i prędzej czy później pewnie skuszę się także na Isanę :) o Tresemme Naturals jeszcze nie słyszałam, ale nie wiem, czy kupię, bo nie lubię aż tak pojemnych kosmetyków ;) Biovax jest już na mojej liście zakupowej :D mydełko Sesa gdzieś mi się obiło o oczy podczas buszowania po Helfach, ale nie miałam okazji próbować - jakoś mnie nie przekonują jeszcze mydła do włosów ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli chodzi o enz. to używałam tylko tego z Biochemii Urody i byłam bardzo zadowlona. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten, jak dla mnie, jest dużo lepszy niż, ten z Apis-u

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam teraz peeling enzymatyczny Dermiki z serii PURE - ta seria ma dwa peelingi łagodny i aktywny, ja mam ten mocniejszy. Sprawuje się super, nakładam cienka warstwę, pozostawiam na jakiś czas i albo zmywam albo się ładnie ściera wacikiem. Oczywiście, że peelingi tradycyjne działają może bardziej spektakularnie i głębiej ale jak się ma wrażliwą cerę to lepiej zastosować delikatne kosmetyki. A ten jest na pewno nie drażniący i nie szczypiący, nie powoduje zaczerwienienia i żadnych efektów alergicznych. Dla mnie jest super, stosuje dość często i buzia jest utrzymana w dobrej kondycji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Jak nawilżyć włosy?

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

PRZEPIS: Pasta cukrowa - jak zrobić domową cukrową depilację?

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Jak wygładzić włosy? 7 sposobów

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS