Przejdź do głównej zawartości

Lush Aqua Mirabilis

Lush Aqua Mirabilis

Kostka Lush Aqua Mirabilis to produkt łączący w sobie zalety masła do ciała i peelingu. Delikatne drobinki peelingujące - zmielone łupiny migdałów - usuwają martwy naskórek, a masło kakaowe i migdałowe intensywnie nawilża. Kostka ma smakowity słodki zapach orzechów, drzewa sandałowego i róży.

Uważam, że Aqua Mirabilis to bardzo udany produkt Lusha i podoba mi się sposób jego użytkowania. Kostka przeznaczona jest do masażu pod prysznicem. Moja sucha skóra po użyciu kostki jest miękka i nawilżona na tyle, że nie potrzebuję już balsamu. Aqua Mirabilis nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Ponadto kostka jest moim zdaniem wydajna, ale pod warunkiem, że pokroi się ją na kawałki. Wszystkie obietnice producenta uważam za spełnione, a kosmetyk jak najbardziej polecam. Wkrótce zamierzam zakupić kolejne masła do ciała Lush - Buffy i King of Skin.

Moja ocena: 5

Skład: Cocoa Butter, Almond Butter, Laureth 4, Ground Almond Shells, Sandalwood Oil, Rose Absolute, Perfume

Komentarze

  1. fajnie brzmi. zainteresowałam się ostatnio tego typu kosmetykami i szukam odpowiedników w lawendowej farmie

    ps. polecam wyłączenie weryfikacji obrazkowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo swietny sklad:)) laureth-4 bedzie tu substancja myjaca czyli usunie zanieczyszczenia ze skory:)a reszta skladnikow nie pozwoli na wysuszenie naskorka

    faktycznie z ta weryfikacja ciezko wyslac komentarz

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :)
    Bardzo Ci dziękuję za komentarz pod moim postem o parabenach- dał mi bardzo dużo do myślenia i wiele wniósł do moich aktualnych przemyśleń na ten temat. Jakoś zupełnie nie przyszło mi do głowy, że mamy jakąś alternatywę pomiędzy chemicznymi konserwantami a zupełnym niekonserwowaniem kosmetyków. Zmobilizowałaś mnie do poszukania informacji na ten temat- tym razem pokuszę się chyba o jakąś bardziej naukową literaturę, bo wiadomo, jaki jest Internet- każdy może coś napisać i podać się za eksperta.

    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Jak nawilżyć włosy?

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

Szampony bez SLS

Olej lniany na włosy - mój HIT