Przejdź do głównej zawartości

Revlon Photoready - kolory


Revlon Photoready to podkład z fotochromatycznymi pigmentami, które odpowiednio rozpraszają światło, dzięki czemu niezależnie od rodzaju oświetlenia nasza skóra powinna wyglądać idealnie. Podkład Revlon Photoready dostępny jest w ośmiu kolorach, a ich nazwy i numeracja są zupełnie nowe, dlatego wiele osób, które wcześniej używały Colorstaya ma problem z doborem właściwego koloru. Ja również miałam z tym kłopot, więc na własną rękę porównałam 4 kolory podkładu Revlon Photoready z podkładami Colorstay do cery tłustej i mieszanej:
Photoready 001 Ivory = 110 Ivory
Photoready 002 Vanilla = 150 Buff
Photoready 003 Shell = 180 Sand Beige
Photoready 004 Nude = 200 Nude


Standardowo używam Colorstaya w kolorach Buff i Sand Beige, a z serii Photoready najbardziej podpasowały mi kolory Vanilla i Shell (kupiłam też Nude widoczny na zdjęciu, ale jest za ciemny). Warto zauważyć, że Photoready nieco lepiej stapia się z kolorytem cery i dzięki temu nawet nieco zbyt jasny czy ciemny kolor będzie wyglądał dobrze.

Podkład jest średnio kryjący, ładnie rozświetla i dobrze się rozprowadza. Mam cerę mieszaną i trochę zbyt szybko zaczyna się świecić (w moim przypadku to chyba wina silikonu wysoko w składzie). Generalnie trzyma się na mojej twarzy 4-5 godzin (krócej niż Colorstay). Krótko mówiąc ja wolę Colorstaya, ale opinie są podzielone w zależności od oczekiwań. Jeśli masz cerę tłustą i chcesz trwałego, kryjącego, matowego efektu polecam Colorstaya, a jeśli wolisz efekt rozświetlenia i lżejszego krycia lepszy będzie Photoready.

Moja ocena: 4

Składniki aktywne: Titanium Dioxide (1.1%), Zinc Oxide (2.0%). Skład: Aqua (Water) Eau), Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Cyclohexasiloxane, Butylene Glycol, Boron Nitride, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Phenyl Trimethicone, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Sodium Chloride, Nylon-12, Hdi/Trimethylol Hexyllac Tone Crosspolymer, Calcium Aluminum Borosilicate, Alumina, Trimethylsiloxysilicate, Glycerin, Bis-PEG/PPG-14/14 Dimethicone, Isodecyl Neopentanoate, Dimethicone/Bis-Isobutyl PPG-20 Crosspolymer, Trisiloxane, Methicone, Triethoxycaprylylsilane, Tribehenin, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Cycloheptasiloxane, Silica, Sorbitan Sesquioleate, Tetrasodium EDTA, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, 1,2-Hexanediol, May Contain: Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, 77492, 77499), Zinc Oxide (CI 77947).

Komentarze

  1. Świetny blog! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/ Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh, ja bym chciała coś kryjącego i rozświetlającego, ale taki podkład chyba nie istnieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie spotkałam kryjącego i rozświetlającego, który byłby zarazem trwały.

      Usuń
  3. Świetny blog! Dodję do obserwowanych. Zapraszam do mnie.:) http://jagoda-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie rozdanie, zapraszam http://weak-point.blogspot.com/2012/03/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo spodobał mi się blog więc dodaję do obserwowanych :) fajne, precyzyjne recenzje i bardzo przydatne, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. dodalam do obserwowoncyh bylo by mi bardzo miło gdzybyś rownież mnie dodała :)
    Podobaja mi się twoje recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Można łączyc fluidy, tworząc swój o wymaganej konsystencji i działaniiu;)
    Chciałam również powiadomić Was, że u nas na blogu trwa konkurs, może więc ktoś ma ochotę wygrać spersonalizowaną bransoletkę z ręcznym grawerem? Zapraszamy By ilo ;)
    http://stylebyilo.blogspot.com/2012/03/konkurs-rozdanie-na-by-ilo.html . Zapraszamy także zainteresowane blogi do wspólpracy w ramach programu partner marki By ilo: ilo@byilo.pl www.byilo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jakoś Revlon za bardzo się nie sprawdził.

    Zapraszam do siebie na moje pierwsze Rozdanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować podkładu z Revlon. Dzięki za recenzję teraz wiem jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No way, ja używam 03 Shell podczas gdy Colorstay'a mam w kolorze 110 a 180 byłby dla mnie o wieeeele za ciemny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy do jakiej cery masz Colorstaya. Te do suchej są ciemniejsze. Dla mnie 180 do suchej jest o wiele wiele za ciemny, a 180 do mieszanej odpowiedni.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Jak nawilżyć włosy?

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

PRZEPIS: Pasta cukrowa - jak zrobić domową cukrową depilację?

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Jak wygładzić włosy? 7 sposobów

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS