Przejdź do głównej zawartości

TAG: Muszę to mieć!


Dziś przychodzę do Was z tagiem od Mallene :) 
Zasady tagu:
1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
2. Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na Twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić bądź te, które chciałabyś mieć.
3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.
4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.
5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.

Jako, że staram się ograniczyć zakupy mam na swojej liście kilka perełek - ciekawych kosmetyków o dobrych składach w dość atrakcyjnych cenach:) Oto i one:
1. Maseczki do twarzy Bingo Spa
Szczególnie interesują mnie błotna maseczka z kolagenem, maseczka algowa i peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi 50% AHA. Cena każdego 12 zł.


2. Olejek Babydream fur Mama
Nie, nie będę mamą... ;) zamierzam używać go do olejowania włosów, a także do ciała. Kosmetyk zawiera olejek migdałowy, makadamia, jojoba, olej sojowy i słonecznikowy. Nie zawiera parafiny, barwników i konserwantów. A to wszystko za 10 zł.

3. Krem Iwostin Hydratia
Potrzebuję obecnie mocno nawilżającego kremu z mocznikiem. Iwostin Hydratia zawiera kompleks NMF, hialuronian sodu, ceramidy, olej z awokado oraz oczywiście wodę termalną. Zapowiada się obiecująco i mam nadzieję, że się sprawdzi. Cena 38 zł.

4. Naturalne mydła Alepia
Jako, że staram się stosować bardziej naturalną pielęgnację postanowiłam zamówić kilka naturalnych mydełek. Mój wybór padł na mydła Alepia, ponieważ wykonane są z wysokiej jakości oliwy z oliwek i wzbogacone olejem laurowym. Kusi mnie też wersja z glinką:) Ceny od 15 zł.


5. Masła do ciała Lush King of Skin i Buffy
Po tym jak zachwycił mnie peeling-masło Aqua Mirabilis zamierzam zaopatrzyć się w całą serię maseł Lush:) Zawierają masło kakaowe, masło shea, oliwę z oliwek, olej kokosowy, olej jojoba i mnóstwo innych pyszności. Cena 25 zł + przesyłka.



Taguję:
anwena
blondhaircare
dezemka
kropeczka33
trocheszalenstwa
bellitkaa
kotwilka
shopping-of-wena
siempre-la-belleza
aniamaluje
kosmetyczny-kuferek-burn
vexgirl
siulka
fioletowydeszcz
black--feather
oraz wszystkie chętne osoby!

Komentarze

  1. oj mnie też kuszą te mydła Alepia :)kiedyś je kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiadają się świetnie. Szkoda, że w sklepach stacjonarnych ich nie ma :(

      Usuń
  2. zainteresowowalas mnie tymi maskami do twarzy Bingo Spa musze o nich poczytac wiecej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za taga :D Mój pierwszy od kogoś :D Postaram się go zrobić przed weekendem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Jak nawilżyć włosy?

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

PRZEPIS: Pasta cukrowa - jak zrobić domową cukrową depilację?

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Jak wygładzić włosy? 7 sposobów

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS