Przejdź do głównej zawartości

TAG: 5 moich urodowych obsesji!


Po raz kolejny przychodzę do Was z tagiem. Tym razem otagowałam się sama;)

Zasady tagu:
1) Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady
2) Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy w Twoim wyglądzie, na których punkcie masz małe obsesje;)
3) Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych;)
4) Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego elementu ciała.
5) Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.

1. Zdrowe, lśniące i gęste włosy
Po latach rozjaśniania i traktowania nieodpowiednimi kosmetykami moje włosy przerzedziły się i swoim wyglądem zaczęły przypominać siano. Od pewnego czasu stosuję tylko i wyłącznie naturalną pielęgnację bez silikonów, a olejowanie stało się dla mnie najważniejszym weekendowym rytuałem. W dodatku wnikliwie sprawdzam skład każdego kosmetyku przed jego zastosowaniem.

2. Cera idealna bez błyszczenia, przebarwień i naczynek
Marzenie o idealnej cerze jest dla mnie niedoścignionym ideałem, ale staram się robić wszystko, aby zaspokoić potrzeby mojej bardzo wymagającej skóry. Nie jest to łatwe, bo muszę zmagać się z błyszczeniem z strefie T, tuszować przebarwienia oraz naczynka. Przed każdym zabiegiem u kosmetyczki wiele razy zastanawiam się czy będzie dla mnie odpowiedni. Obsesyjnie unikam słońca, sauny, peelingów mechanicznych, aby nie pogorszyć stanu mojej skóry.

3. Wytuszowane rzęsy
Moje rzęsy są dość długie i gęste, ale niestety tak jasne, że prawie niewidoczne, dlatego nie wyobrażam sobie wyjścia z domu bez uprzedniego wytuszowania rzęs. Nie czułabym się wtedy w pełni sobą.

4. Płaski brzuch
Nie mam problemów ze swoją wagą, ale to co najtrudniej mi osiągnąć to właśnie płaski brzuch. Nie mam wystarczająco silnej motywacji, aby zmusić się do ćwiczeń, ale kupuję tylko takie ciuchy, które wyszczuplają mnie w talii.

5. Stopy
Od kiedy dowiedziałam się, że facet, z którym się spotykam bardzo lubi zadbane stopy, ich pielęgnacja powoli stała się moją kolejną małą obsesją.

Taguję:
Chill Cake
Wszystko co mnie zachwyca
BlackFeather
aladriela
MoodHomme
anwena
blondhaircare
dezemka
kropeczka33
trocheszalenstwa
bellitkaa
shopping-of-wena
siempre-la-belleza
fioletowydeszcz

oraz wszystkie chętne blogerki:)

Komentarze

  1. Dziękuję Kochana za otagowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam małą obsesję na punkcie idealnej cery :) heh, ale różnie z nią bywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za otagowanie, ale już zrobiłam tego taga http://black--feather.blogspot.com/2012/03/tag-5-moich-urodowych-obsesji.html :)
    Też mam obsesje na punkcie idealnej cery i pięknych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli chodzi o punkty 4 i 5 to możemy sobie przybić piątkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, na pewno odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam obsesję na punkcie rzęs i włosów;) Staram się o nie coraz lepiej dbać;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny tag i ciekawe odpowiedzi :D
    Pozdrawiam kochana i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Promocja Rossmann -49% sierpień 2017 - co warto kupić?

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Co zrobić żeby włosy się nie puszyły?

Szampony bez SLS

Jak nawilżyć włosy?

Olejek rycynowy na włosy