Przejdź do głównej zawartości

Bomb Cosmetics Nawilżające masełko pod prysznic Zagubione w Raju


W zeszłym tygodniu dotarła do mnie paczuszka z nawilżającym masełkiem pod prysznic Zagubione w Raju marki Bomb Cosmetics ze sklepu Archipelag Piękna. Skusiłam się na ten kosmetyk ponieważ uwielbiam masełka pod prysznic marki Lush i chciałam wypróbować także masełko od innego, nie znanego mi jeszcze producenta. Okazuje się, że firma Bomb Cosmetics podobnie jak Lush posiada w swojej ofercie ręcznie robione aromatyczne mydła, kule do kąpieli, kostki do masażu i wiele innych smakowicie wyglądających produktów. Cenowo wychodzi nieco taniej niż Lush.

Pierwsza rzecz na jaką zwróciłam uwagę, gdy otworzyłam paczuszkę z masełkiem pod prysznic Zagubione w Raju to słodki kokosowo-kakaowy zapach, który na prawdę mnie zachwycił. Masełko ma postać okrągłej kostki ze wstążką, którą należy owinąć dookoła nadgarstka. Kostkę trzymamy w dłoni i masujemy okrężnymi ruchami wilgotną skórę, po czym spłukujemy. Co dla mnie szczególnie ważne produkt ma fajny naturalny skład: masło kakaowe, masło shea, olejek z orzeszków kukui, olejek kokosowy i witamina E.

Kostka wydawała się być dość twarda, ale okazało się, że masełko bardzo dobrze rozprowadza się na mokrej skórze, pozostawiając bardzo cieniutką warstewkę. Po spłukaniu skóra jest gładka i miękka, dobrze nawilżona oraz delikatnie natłuszczona, ale nie jest to w żadnym wypadku tłusta warstwa, która mogłaby przeszkadzać, czy też brudzić ubranie. Masełko Bomb Cosmetics spełniło moje oczekiwania i postawiłabym go na równi z masełkami Lush.

Masa: 70 g
Cena: 24.99 zł


Skład: Theobroma Cacao Seed Butter, Butyrospermum Parkii Fruit Butter, Parfum, Tocopherol, Aleurites Moluccana Nut Oil, Cocos Nucifera Oil, Coumarin.

Komentarze

  1. bardzo mnie to zaciekawiło, pierwszy raz o tym słyszę, lecę do Archipelagu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjęłaś mi to z ust:)

      Usuń
    2. Ja zamawialam kule do kapieli z Bomb Cosnetics ze sklepu aromatella.pl-kule sa w ksztalcie czekoladek i slicznie pachna,wybor jest ogromny:)tylko sa bardzo malutke..ale warto!:) pozdrawiam i zapraszam na moj blog,na ktorym znajdziesz makijaze,recenzje,porady
      http://konsultantkaania.blogspot.com

      Usuń
  2. Musi to super pachnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem zapachu, chętnie bym wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach mnie zachęca, nie słyszałam o tej firmie, ale zapiszę sobie w ulubionych sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach kusi :)
    Zapraszam na rozdanie wyjątkowej torby shopper :)
    http://www.ellysska.blogspot.com/2012/05/rozdanie-wyjatkowa-torba-shopper-z.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Jak nawilżyć włosy?

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

PRZEPIS: Pasta cukrowa - jak zrobić domową cukrową depilację?

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Jak wygładzić włosy? 7 sposobów

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS