Przejdź do głównej zawartości

Dziennik Włosomaniaczki: Kosmetyki, których obecnie używam

Dziś prezentuję listę kosmetyków do włosów, których obecnie używam. Większość z nich to produkty must have, które dobrze służą moim włosom. Recenzje poszczególnych kosmetyków będę zamieszczać co jakiś czas na blogu. Które interesują Was najbardziej?

Oleje

- olejek Alterra Limonka i Oliwka (jednak olejek z migdałem i papają lepiej się u mnie sprawdzał)
- olejek Babydream fur Mama

Szampony

- Lawendowa Farma Rozmarynowy Twist
- Lush Trichomania
- Lush Ultimate Shine
- Alterra Biotyna i Kofeina
- Alterra Morela i Pszenica
- Pharmaceris H-Keratineum wzmacniający szampon do włosów osłabionych

Odżywki i maski

- John Frieda Sheer Blonde
- Joico K-Pak Rekonstruktor
- Biovax do włosów słabych ze skłonnością do wypadania
- Biovax z proteinami mlecznymi
- Bingo Masło Shea i Pięć Alg (nie ma na zdjęciu)

Wcierka i serum

- Biovax serum A+E
- Biovax Silk
- wcierka Alpecin z kofeiną

Komentarze

  1. muszę w końcu kupić olejek Alterry, bo aż wstyd ale go jeszcze nie próbowałam:). ciekawa jestem Johna Frieda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek Alterry Granat i Awokado bardzo polecam, u mnie sprawdza się super ;)

      Usuń
  2. Napisz coś o tej wcierce z kofeiną;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę coś z biovaxa w końcu wypróbować.
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem najlepiej zacząć od maski.

      Usuń
  4. mam maskę z biowaxu, ale chyba odsprzedam, leci do mnie drożdzowa ze sklepu bioarp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że dużo włosomaniaczek testuje te rosyjskie kosmetyki. Czekam na recenzję :)

      Usuń
  5. Alpecin, Biovax Silk i Biovax serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te właśnie będą w pierwszej kolejności :)

      Usuń
  6. Uwielbiam te maski z Biowaxa:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię ten szampon z Pharmaceris :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. o Joico chętnie posłucham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kiedyś pisałam o Joico, link jest u góry:)

      Usuń
  9. sporo tego

    stosowałam olejek Babydream i Alterra i były nawet ok
    Biowaxa kupuje stale ,
    natomiast szampony i odżywki Alterry mi podrażniały skalp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z olejków i Biovaxów jestem zadowolona. Muszę przyznać, że mam bardzo wrażliwy skalp, ale szampony Alterry nie podrażniają mnie, natomiast odżywki nie wiem, bo boję się używać ich na skalp.

      Usuń
  10. troszkę tego masz, i troszkę się powtarza u mnie :) jak się sprawuje jedwab z biovaxu w porównaniu z serum? zastanawiam się nad jego kupnem ;)

    bardzo mnie interesuje ta kofeinowa wcierka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba są fajne, ale chyba wolę serum. Może zrobię recenzję porównawczą Biovaxów, a za jakiś czas recenzję wcierki :)

      Usuń
  11. Ciekawi mnie Biovax Silk, czekam na jakąś recenzję bo korci mnie żeby go wypróbować:)

    Pozdrawiam

    somethinaboutit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po niedzieli postaram się zrobić recenzję :)

      Usuń
  12. olejek babydream jest świeny :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie wyjątkowej torby shopper :)
    http://ellysska.blogspot.com/2012/05/rozdanie-wyjatkowa-torba-shopper-z.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne produkty :) ja mam teraz tyle kosmetyków do włosów, że przez pół roku nie zużyję ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Też używam Babydream fur Mama, ale jako szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Maski Biovax odkryłam kilka lat temu i do tej pory jestem im wierna. Teraz stosuję tą z keratyną i jest to zdecydowanie moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Jak nawilżyć włosy?

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

Szampony bez SLS

Olej lniany na włosy - mój HIT