Przejdź do głównej zawartości

Dziennik Włosomaniaczki: Aktualizacja włosowej kolekcji

Dziś przedstawiam listę kosmetyków do włosów, jakich aktualnie używam. Jak widać moja włosowa kolekcja powiększyła się o nowe olejki oraz organiczne kosmetyki z Rosji, które nie bez powodu zdobywają uznanie wśród włosomaniaczek. Recenzje poszczególnych produktów będą pojawiały się regularnie na blogu. Które ciekawią Was najbardziej?

OLEJE


SZAMPONY

  • Pharmaceris H-Keratineum wzmacniający szampon do włosów osłabionych
  • Alterra szampon regenerujący Makadamia i Figa do włosów osłabionych i łamliwych
  • Alverde szampon Sensitiv Birke Salbei
  • Natura Siberica szampon do włosów suchych Objętość i Nawilżenie

ODŻYWKI I MASKI

  • Syberyjski balsam na łopianowym propolisie Receptury Babuszki Agafii
  • Natura Siberica balsam do włosów suchych Objętość i Nawilżenie
  • odżywka Balea More Blond
  • maska Biovax z proteinami mlecznymi
  • Łopianowa maska do włosów Receptury Babuszki Agafii
  • N&B Maska do włosów na bazie ziół

SERUM

Komentarze

  1. Czekam na sierpień i kupie sobie szampon z Natura Siberica, jak się sprawuje balsam ;D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam szybko znalazł się z mojej czołówce pielęgnacji i już planuję kupić następny - tym razem ten do włosów farbowanych :)

      Usuń
  2. No trochę tego jest :D Z chęcią przeczytam o odżywce z balea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. W porównaniu do poprzedniej notki zbiory się powiększyły :]

      Usuń
  4. chętnie poczytam o tych rosyjskich kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam ich od jakichś 2 tygodni i póki co jestem zadowolona:) Recenzje pewnie zacznę pisać na początku sierpnia.

      Usuń
  5. ja teraz pije drożdze i widze poprawe włosów :) a w przyszłym miesiacu wcieram Jantar i pije codziennie pokrzywe oraz raz w tygodniu używam Nafte kosmetyczną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej pielęgnacji w tym momencie brakuje wcierki i czegoś działającego od wewnątrz:/ Pokrzywa jest ok, ale drożdży nie mogę jakoś przełknąć;)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze trzy oleje /olejki brzmią ciekawie. Jak tak patrzę na całość wydaje mi się że całkiem całkiem skomponowana pielęgnacja ;))
    Rób recenzje tych rzadko spotykanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te olejki stosuję od niedawna, ale zapowiadają się fajnie. Poluję jeszcze na wcierkę, która to wszystko uzupełni :)

      Usuń
  8. chyba kupię szampon pharmaceris, zbiera dobre opinie, pora na niego, zwłaszcza,że kończy mi się z YR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że mnie ten szampon pozytywnie zaskoczył, bo wcześniej niechętnie podchodziłam do tej marki.

      Usuń
    2. Ja również zainteresowałam się tym szamponem :)

      Usuń
  9. ja po mału odchodzę od olejkow Alterra- wolę czyste oleje, przynajmniej wiem co mna mnie działa a co nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też powoli wprowadzam czyste oleje. Alterra jest fajna, ale może podrażniać skalp:/

      Usuń
  10. Czekam na recenzję odżywki Balea, jeśli masz ochotę zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balea już jutro. Dzięki za zaproszenie :)

      Usuń
  11. Też używałam produktów do włosów z serii recepty babuszki agafii - bardzo fajne. Z Naturia Siberica używałam i wciąż używam tylko produktów do ciała - za jakiś czas pojawi si u mnie recenzja ich mydeł. Lubię kosmetyki tej firmy, bo mają ciekawy skład i dobrze działają na moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na recenzje:) Ja chętnie wypróbowałabym jakieś produkty do twarzy Natura Siberica.

      Usuń
  12. najbardziej ciekawi mnie szampon z Alterry;)
    pozdrawiam,zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon zapowiada się bardzo fajnie, myślę, że dołączy do moich ulubionych z Alterry, a recenzja pewnie na początku sierpnia:)

      Usuń
  13. Co sadzisz o tym balsamie Natura Siberica? Mialam juz dwa z tej firmy ale ciekawi mnie czy ten jest lepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam tylko jeden, więc trudno mi jest odnieść się do innych, ale na pewno na plus. Wyraźnie wygładza włosy, są takie mięsiste, cięższe, ale nie powoduje szybszego przetłuszczania. Lubię go na równi z balsamem na propolisie, choć jeszcze za krótko używam, żeby w miarę obiektywnie ocenić. Wkrótce zamawiam jeszcze różowy balsam do włosów farbowanych - wtedy będę miała lepsze porównanie:)

      Usuń
  14. Ja także posiadam szampon z Natura Siberica tylko, że do włosów tłustych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie ciekawi jak się spisuje! Czekam na recenzję :)

      Usuń
  15. olejki alterry - uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślę o kolejnym poscie o tych olejkach :]

      Usuń
  16. O, jak sprawuje się ten pierwszy olejek do włosów suchych i farbowanych? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, ale ma jedną wadę, o której napiszę w recenzji;)

      Usuń
  17. Piękna kolekcja ! Ja chyba muszę przestać oglądać blogi bo splajtuję :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Jak nawilżyć włosy?

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

PRZEPIS: Pasta cukrowa - jak zrobić domową cukrową depilację?

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Jak wygładzić włosy? 7 sposobów

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS