Przejdź do głównej zawartości

Mariza Linia SPA Waniliowe rozświetlające masło do ciała z olejkiem awokado i d - pantenolem


Dziś chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na temat waniliowego rozświetlającego masła do ciała z olejkiem awokado i d - pantenolem Mariza Linia SPA. Masło zawiera olejek awokado, d-pantenol, masło shea, alantoinę oraz witaminę E, które mają za zadanie intensywnie nawilżać. Dodatkowo w jego skład wchodzą subtelnie rozświetlające złote drobinki.

Rozświetlające waniliowe masło Mariza ma gęstą kremową konsystencję i mleczno-waniliowy zapach, który uwielbiam. Przywodzi mi na myśl aromat maski do włosów Kallos Latte i mlecznego Biovaxa. Masło w miarę szybko się wchłania, ale jednocześnie pozostawia na skórze charakterystyczny parafinowy film - niektórym może to pasować, ale w moim przypadku jest minusem. Jak dla mnie skład byłby całkiem fajny, gdyby nie parafina na trzecim miejscu, która go nieco psuje. Od szóstego miejsca w składzie mamy kilka składników o dobroczynnym działaniu na skórę: olej awokado, masło shea, olej z pestek winogron, olej migdałowy, olej z kiełków pszenicy, pantenol, witamina E oraz alantoina. Po aplikacji masła skóra jest gładka i rozświetlona. Drobinki zawarte w kosmetyku są bardzo drobne i dyskretne, subtelnie mienią się na skórze. Ten efekt oceniam na plus, szczególnie latem:) Cena waniliowego masła Mariza jest całkiem atrakcyjna: około 12,50 zł za 200ml.

Jeżeli zaciekawiło Was waniliowe masło Mariza, chcecie dowiedzieć się gdzie kupić kosmetyki tej marki albo macie jakieś pytania, na wszystkie chętnie odpowie Pani Iza z firmy Mariza, która przesłała mi kosmetyk do testowania. Więcej informacji oraz aktualny katalog znajdziecie TUTAJ.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Ceteareth-20, Glycerin, Persea Gratissima Oil, Cetearyl Octanoate, Shea Butter, Isopropyl Myristate, Vitis Vinifera Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cyclomethicone, Dimethicone Copolyol, Wheat Seed Oil, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Imidazolidynl Urea, Sodium Polyacrylate, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Chlorhexidine Digluconate, Titanum Dioxide, Mica, Silica, Parfum, Benzyl Alcohol, Limonene, CI 16255, CI47005.

Komentarze

  1. Uwielbiam wanilię w każdej postaci, myślę, że przypadło by mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny produkt i te drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wszystkie kusicie tymi masełkami :D Jak tu się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam to poziomkowe z marizy świetne było . ;p może na to też się skuszę .

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam melonowe, a tami parafina, i wazelina, a nawet silikon w składzie, ale między nimi też fajne składniki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie cierpie zapachu wanilii !;d
    hehehe;d
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. kosmetyki Marizy, szczególnie te z linii Spa obłędnie pachną! miałam peeling, mam masło i żele pod prysznic i wiem co mówię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% :) Ja też uwielbiam ich zapachy.

      Usuń
  8. to masło śmierdzi chemią a nie pachnie!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Promocja Rossmann -49% sierpień 2017 - co warto kupić?

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Szampony bez SLS

Co zrobić żeby włosy się nie puszyły?

Jak nawilżyć włosy?

PRZEPIS: Pasta cukrowa - jak zrobić domową cukrową depilację?