Przejdź do głównej zawartości

Mariza Active Sun olejek przyspieszający opalanie


Dziś chciałabym przedstawić Wam olejek przyspieszający opalanie Mariza Active Sun. Kosmetyk zbiera świetne opinie na Wizażu, a ja szukałam dobrego przyspieszacza opalania, dlatego bardzo chętnie zgodziłam się na jego przetestowanie. Olejek przyspieszający opalanie Mariza zawiera naturalne filtry UV i olejki, dzięki czemu ma chronić przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych, a zarazem pielęgnować i zapewniać długotrwałe zachowanie naturalnej opalenizny.

Jak prezentuje się skład olejku Mariza? Na pierwszym miejscu znajduje się niezbyt lubiana przeze mnie parafina (niestety wszystkie przyspieszacze opalania jakie znam zawierają ten składnik :( ), emolient, a dalej już same dobroci: masło kakaowe, ekstrakt z marchwi (zawiera beta-karoten), olejek kokosowy, olej sojowy, olej arachidowy i ekstrakt z orzecha włoskiego. Wśród konserwantów znajduje się jeden paraben. Krótko mówiąc skład na tle innych produktów tego typu jest dość przyzwoity.

Olejek przyspieszający opalanie Mariza zabrałam ze sobą na urlop w Bieszczady. Dodatkowo wspomagałam się beta-karotenem przyjmowanym doustnie. Kosmetyk Marizy, jak sama nazwa wskazuje, ma konsystencję oleistą i nieco tłustą oraz pozostawia delikatny film na skórze, co pociąga za sobą konieczność zmywania i ponownego smarowania, jeśli ubrudzimy się piaskiem. Dla niektórych osób może być to nieco uciążliwe, ale decydując się na produkt o takiej formule trzeba się z tym liczyć. Nie zauważyłam, aby olejek brudził ubranie. Dodatkowo produkt jest bardzo, ale to bardzo wydajny. Myślę, że opakowanie 80 ml wystarczy mi do końca wakacji.

Moim zdaniem olejek Mariza Active Sun rzeczywiście przyspiesza opalanie. Jestem osobą z natury bladą i ze skłonnością do poparzeń skóry. Liczyłam szczególnie na delikatne opalenie nóg, których opalanie zawsze było dla mnie trudne i odkąd pamiętam były niezdrowo blade. Z urlopu wróciłam z równomiernie opaloną skórą, w niektórych miejscach lekko zaczerwienioną, ale po 3 dniach nabrała idealnego złotego odcienia. Nie miałam żadnych problemów ze schodzącą skórą ani podrażnieniami. Jeśli chodzi o nawilżenie jakie zapewnia olejek jest dla mnie wystarczające i nie musiałam dodatkowo zaraz po opalaniu używać balsamów. W cenie około 6-7 zł za 80 ml moim zdaniem warto wypróbować ten olejek.

Jeśli zainteresował Was olejek przyspieszający opalanie Mariza, chcecie dowiedzieć się gdzie kupić kosmetyki tej marki lub macie jakieś pytania, na wszystkie chętnie odpowie Pani Iza z firmy Mariza, która udostępniła mi kosmetyk do testowania. Więcej informacji oraz aktualny katalog znajdziecie TUTAJ.

Skład: Paraffinum Liquidum, Isopropyl Myristate, Cocoa (Theobroma Cacao) Butter, Carrot (Dacus Carrota Sativa) Extract, Coconut (Cocos Nucifera) Oil, Soybean Oil (Glycine Soya) and Peanut Oil (Arachid Hypogaea) and Walnut Extract (Juglans Regia), PEG-8 (and) Tocopherol (and) Ascrobyl Palmitate (and) Ascrobic Acid (and) Citric Acid, Ethylparaben, Parfum, Amyl Cinnamal, Linalool. 

Komentarze

  1. U mnie się nie sprawdził .. Nie lubię takich olejków do opalania .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubisz takiej formuły? Czy coś innego sprawiło, że Cię zawiódł?

      Usuń
  2. Mam na niego chrapkę od dawna, ale nie mogę go dostać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam ten problem. Można kupić na Allegro, u konsultantki, albo zostać konsultantką, aby kupować kosmetyki tej marki taniej.

      Usuń
  3. Ja mam olejek pogłębiający i utrwalający opaleniznę Eveline. Ma podobny skład, kupiłam go w SP.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja koleżanka właśnie zakupiła olejek.. zobaczymy co powie ;) a ja wczoraj dostałam pierwszą paczkę od marizy zobaczymy czy ich produkty są warte uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS

Olejek rycynowy na włosy

Jak nawilżyć włosy?

Miód na włosy

Co zrobić żeby włosy się nie puszyły?