Przejdź do głównej zawartości

Nowości L'Occitane: Bonne Mere i Rose des Champs

W ofercie L'Occitane en Provence pojawiły się dwie nowe linie kosmetyków. Bonne Mère to mleczne i miodowe hipoalergiczne kosmetyki pielęgnacyjne, które można stosować od 3 roku życia. Rose des Champs to linia kosmetyków z wyciągiem z prowansalskiej polnej róży oraz aromatami polnych kwiatów. Mnie najbardziej kuszą żele pod prysznic, kremy do ciała i woda toaletowa. A Was które produkty najbardziej zaciekawiły?







Komentarze

  1. bardzo lubię wody toaletowe i perfumowane l'Occitane. mogłam ich używać nawet w ciąży, gdy inne zapachy mi przeszkadzały

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nic nigdy nie mialam z tej firmy choc kusi mnie od dawna. musze powachac ta wode bo brzmi zachęcająco.i jaki piekny flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie miałam perfum w kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zaciekawiły perfumy w kremie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zainteresowała woda toaletowa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Promocja Rossmann -49% sierpień 2017 - co warto kupić?

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Co zrobić żeby włosy się nie puszyły?

Szampony bez SLS

Jak nawilżyć włosy?

Olejek rycynowy na włosy