Przejdź do głównej zawartości

Pharmaceris szampon wzmacniający H-Keratineum

Pharmaceris szampon wzmacniający H-Keratineum

Dziś przychodzę do Was z recenzją szamponu wzmacniającego Pharmaceris H-Keratineum przeznaczonego do włosów osłabionych i ze skłonnością do wypadania. Kosmetyk zawiera wyciąg z liści herbaty, wyciąg z liści czerwonych winogron oraz bliżej końca składu wyciąg z korzenia imbiru. Według opisu na etykiecie szampon ma wpłynąć na odżywienie cebulek, zapobiegać wypadaniu włosów i przyspieszać ich naturalny wzrost.

Szampon wzmacniający Pharmaceris początkowo zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Włosy po jego użyciu nie były matowe, ale błyszczące, dobrze się rozczesywały i dość długo zachowywały świeżość. Dodatkowo kosmetyk jest łagodny dla skóry głowy, wydajny i ma przepiękny słodki zapach. Recenzowany szampon zbiera bardzo dobre opinie na Wizażu, niejednokrotnie czytałam, że hamuje wypadanie włosów i powoduje pojawienie się baby hair. Ja niestety po zużyciu jednego opakowania nie zauważyłam u siebie żadnych spektakularnych efektów, a włosy nadal wypadają. Kolejnym jego minusem jest zawartość SLS. W związku z tym, że myję włosy codziennie wolałabym używać łagodniejszego środka. Regularna cena szamponu Pharmaceris do włosów osłabionych to 28 zł. Ja kupiłam go za 16 zł korzystając z promocji w SP. Moim zdaniem cena regularna jest zbyt wygórowana.

Biorąc pod uwagę kilka zalet szamponu Pharmaceris H-Keratineum myślę, że może kiedyś dam mu jeszcze jedną szansę. Używałyście tego kosmetyku? Jak spisał się u Was?

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Betaine, Propylene Glycol, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Coco-Glucoside, Panthenol, Polyquaternium-10, Camellia Sinensis Leaf Extract, Dicaprylyl Ether, PEG-18 Glyceryl Oleate / Cocoate, Lauryl Alcohol, Butylene Glycol, Vitis Vinifera (Grape) Leaf Extract, Citric Acid, Disodium EDTA, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Polysorbate 20, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, CI 16035, CI 19140, CI 60730.
--
W tym tygodniu otrzymałam dwie paczuszki z kosmetykami. Pierwsza to moje zamówienie ze sklepu Kalina, druga to naturalne kosmetyki od blogerki Reni. Zdjęcia możecie obejrzeć poniżej:)



Komentarze

  1. paczuszki fajne :) ciekawi mnie peeling enzymatyczny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać kiedy go otworzę i zacznę testować. Postanowiłam, że najpierw muszę zużyć poprzedni peeling;)

      Usuń
  2. Mnie ciekawi ta odżywka Natura Siberica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też;) Jutro użyję jej po raz pierwszy:)

      Usuń
  3. ciekawa jestem tej maski;d
    pozdrawiam,zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś używałam jej po raz pierwszy i moim zdaniem jest lepsza od maski łopianowej.

      Usuń
  4. Widziałam ten szampon ostatnio w aptece, ale pohamowałam swoje chciejostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam go i moim zdaniem jest strasznie ostry;( daję radę go używać tylko raz na jakiś czas. jak miałam większy problem z wypadaniem to używałam go do każdego mycia, ale raczej niewiele mi dał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak u mnie, ale dla mnie nie był ostry.

      Usuń
  6. Miałam ten szampon, był bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że u Ciebie się sprawdził :)

      Usuń
  7. Mam ten szampon. Uwielbiam go. Ma cudowny zapach. Teraz już się przyzwyczaiłam, ale po zakupie nie mogłam przestać go wąchać. Szkoda, że nie jest kosmetykiem naturalnym, chociaż nie ma też bardzo złego składu. Natomiast po miesiącu stosowania zauważyłam, że moje włosy są zdrowsze i błyszczące.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Promocja Rossmann -49% sierpień 2017 - co warto kupić?

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Co zrobić żeby włosy się nie puszyły?

Szampony bez SLS

Jak nawilżyć włosy?

Olejek rycynowy na włosy