Przejdź do głównej zawartości

Dziennik Włosomaniaczki: Moja włosowa kolekcja

Dziś przygotowałam dla Was zdjęcia mojej włosowej kolekcji. Jak widać w tym miesiącu trochę poszalałam z olejami;) Oczywiście nie używam tych wszystkich kosmetyków jednocześnie, niektóre dopiero czekają na swoją kolej. Recenzje produktów będą pojawiały się systematycznie na blogu. Które zaciekawiły Was najbardziej?

OLEJE 

  • olejek pielęgnacyjny Sesa
  • olejek Khadi przyspieszający wzrost włosów
  • olejek Baikal Herbals wzmacniający przeciw wypadaniu włosów
  • olejek Baikal Herbals do włosów suchych i farbowanych 
  • olejek Green Pharmacy łopianowy z czerwoną papryką
  • olejek Green Pharmacy łopianowy ze skrzypem polnym
  • olej arganowy Alepia  
  • olejek Alterra Granat i Awokado
  • olejek Alterra Migdał i Papaja (recenzja)
SZAMPONY 

  • Natura Siberica szampon do włosów suchych Objętość i Nawilżenie (recenzja)
  • Organicum szampon stymulujący wzrost włosów z organicznymi hydrosolami
  • Pat&Rub szampon Łagodność Blask Wzmocnienie
ODŻYWKI I MASKI 


  • Natura Siberica balsam do włosów farbowanych i zniszczonych Ochrona i Blask
  • Natura Siberica balsam do włosów suchych Objętość i Nawilżenie (recenzja)
  • Syberyjski balsam na brzozowym propolisie Receptury Babuszki Agafii
  • Receptury Babuszki Agafii Drożdżowa maska do włosów
  • Domowe Recepty maska do włosów wzmacniająca z olejem z zielonej kawy i sokiem aloe vera
  • Bingo Spa maska do włosów proteiny kaszmiru i kolagen
WCIERKI 
  • Farmona Jantar
  • Receptury Babuszki Agafii naturalny tonik do włosów wzmacniający
  • Receptury Babuszki Agafii naturalny tonik do włosów przeciw wypadaniu

SERUM

  • L'Biotica Biovax Silk i Biovax A+E (recenzja)

Komentarze

  1. Świetna kolekcja, byłabym niezmiernie szczęśliwa posiadając chociaż połowę tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jest sesa nad którą się ciągle zastanawiam!
    Daj znać jak się spisuje naturalny tonik do włosów wzmacniający Babuszki Agafii. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik dopiero zaczynam stosować. Za jakieś 3 tygodnie będzie recenzja:)

      Usuń
  3. dużo tego :D świetna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olei najwięcej, fakt. U mnie najwięcej odżywek i masek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się taka kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz bardzo duzo olejow:) w mojej kolekcji najwiecej jest odzywek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale dużo olejów ;) po cichu zazdroszczę;D

    OdpowiedzUsuń
  8. oleje - zazdroszczę!
    i tych produktów rosyjkich również :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem najbardziej ciekawa oczywiście olei :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę tylu olei:) Jeśli chodzi o wcierki to sama mam tylko tą z Jantara:)

    OdpowiedzUsuń
  11. o, olejki Alterry i GP mam. sesa mnie kusi ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że zależy Ci na wzroście włosów :)
    Co możesz powiedzieć o tych produktach, dzięki którym masz to zawdzięczać i są w Twojej kolekcji? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie niewiele, bo używam ich za krótko, ale sukcesywnie będą pojawiały się recenzje:)

      Usuń
    2. może teraz dasz jakaś recenzję na temat przyspieszających olejków?:)

      Usuń
    3. Są już recenzje olejków Sesa, Khadi, GP. Sprawdź w zakładce włosomaniaczki ;)

      Usuń
  13. Zazdroszczę olejków Green Pharmacy - u mnie nigdzie nie ma :( A te toniki Babuszki Agafii bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo się natudziłam, aby zdobyć te olejki, mam nadzieję, że okażą się tego warte;) Właśnie zaczynam stosować te toniki Agafii:D

      Usuń
  14. ależ zazdroszczę ci takiej kolekcji! wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje włosy są chyba zazdrosne i mnie pewnie nie lubią, że ja nie mam dla nich tylu dobroci :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała kolekcja. Nigdzie nie moge upolowaź Green Pharmacy. Baikal znam, toniki Babuszki Agafii także :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z trudem zdobyłam GP, ale mam nadzieję, że po zmianie składów będą lepiej dostępne :)

      Usuń
  17. Imponująca kolekcja wręcz doskonałych kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ha! Z satysfakcją pokazałam twoją kolekcję kosmetyków mojemu Ukochanemu, bo mi nałożyli limit- na każde dwa zużyte kosmetyki 1 nowy. Twierdzi, że powoli popadam w paranoję na tle swojego owłosienia xD Ach, mężczyzna nigdy nie zrozumie kobiety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pokazanie mojej kolekcji trochę pomogło;)) Ja pokazuję zwykle kolekcję kosodrzewiny79 :D

      Usuń
  19. Podobnie jak i Ty używam olejku do włosów Alterra z migdałem i papają i jestem z niego zadowolona - muszę jednak przyznać, że najlepszym olejem jaki kiedykolwiek stosowałam jest Natural Healing Oil z firmy Macadamia Natural Oil - świetnie nawilża włosy, sprawia, że są błyszczące i pięknie się układają. Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga: verysweetchocolatemuffin.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz słyszę o tym oleju, muszę o nim poczytać.

      Usuń
  20. Cześć :) olejki GP dostałaś gdzieś stacjonarnie w RZ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety obszukałam pół Rzeszowa i nigdzie ich nie znalazłam. Udało mi się zdobyć przez wymianę na wizażu.

      Usuń
    2. Dzięki za odp :) To sobie zamówię na allegro jak wykończę inne cuda ;)

      Usuń
  21. Jak oceniasz olejek khadi? Rzeczywiście włosy szybciej zaczeły rosnąć?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Jak nawilżyć włosy?

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

Szampony bez SLS

Olej lniany na włosy - mój HIT