Przejdź do głównej zawartości

TAG: Versatile Blogger

Na wstępie chciałabym podziękować Algadii i KarinieM6, które zaprosiły mnie do tagu Versatile Blogger czyli 7 Faktów o mnie:)

7 Faktów o mnie:
  1. Ściany w moim pokoju są w kolorach różu wpadającego w fiolet i kawy z mlekiem
  2. Uwielbiam filmy Darrena Aronofsky'ego i serial True Blood
  3. Lubię gotować i prowadzę także bloga kulinarnego 
  4. Nie przepadam za sprzątaniem i prasowaniem 
  5. Nie mam telewizora i nie odczuwam potrzeby jego posiadania
  6. Lubię robić własne kosmetyki 
  7. Zdarza mi się mówić przez sen o analizie składu kosmetyków;)

Zasady:
- otagować 15 blogów,
- ujawnić 7 faktów o sobie,
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,

Taguję: mala0727, loveyouamy, ninette, MassieDran, Orlica, Ewalucja, kubekczekolady, Angel MakeUp World, Czarna Orchidea, Ki@, ekocentryczka, karminowe usta, Nell, narvika, weegirl.

Komentarze

  1. ja również nie mam telewizora i ani trochę mi go nie brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja z kolei śnię o tym, co nałożyć na włosy :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię gotować! a we śnie zazwyczaj pływam albo latam, nie wiem, co to może znaczyć...
    dziękuję za oTAGowanie, postaram się jak najszybciej coś wymyślić!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za otagowanie, opisałam ten tag kilka postów niżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za tag, niedawno odpowiadałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię gotować, najlepiej wychodzi mi sałatka z paluszkami krabowymi i makaronem ryżowym. Jest przepyszna. Polecam;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Jak nawilżyć włosy?

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

PRZEPIS: Pasta cukrowa - jak zrobić domową cukrową depilację?

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Jak wygładzić włosy? 7 sposobów

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS