Przejdź do głównej zawartości

Współpraca - Orientana


Kilka dni temu rozpoczęłam współpracę z firmą Orientana. Jak wiecie bardzo starannie dobieram swoje kosmetyki i zwracam uwagę na ich składy chemiczne. Orientana to kosmetyki naturalne oparte na azjatyckich roślinnych składnikach i sprawdzonych recepturach. Wzbudziły moje zainteresowanie, ponieważ nie zawierają substancji takich jak PEG, parabeny, parafina, czy sztuczne zapachy oraz nie są testowane na zwierzętach. Zawierają natomiast bogactwo naturalnych ekstraktów, olejów i witamin. Cieszę się, że będę miała okazję przetestować produkty marki Orientana i podzielić się opinią z moimi Czytelniczkami:)

W ofercie firmy znajdziemy między innymi żelowe maski-kremy, będące unikalnym połączeniem maseczki oraz kremu na noc, ręcznie wykonywane balsamy do ciała w kostce, masła do ciała na bazie masła shea i olejków, solno-cukrowe peelingi wzbogacone olejkami oraz mydła z masłem shea. 

Znacie produkty marki Orientana?



Komentarze

  1. Nie znam niestety tych kosmetyków, ale gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam tę markę. Gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  3. Znamy markę :) bardzo dobrze rokujące produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tych kosmetykach, ale chętnie poczytam Twoje opinie na ich temat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy :)

    Jeśli chodzi o markę, to nie znam jej, ale oczywiście chętnie bym wypróbowała jakieś produkty tej firmy :D nigdy nie pogardzę :P

    zapraszam http://makeeupfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam kosmetyków z tej firmy, więc z niecierpliwością czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super notatka ciepłe całusy :) zapraszam na http://www.sekretpiekna24.pl - Kosmetyki Naturalne może coś się spodoba :) bardzo ładny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, ze współpraca będzie owocna, a Tobie przypadna do gustu kosmetyki Orientana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam marki. Gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam jeszcze o tej marce, ale chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Jak nawilżyć włosy?

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

Szampony bez SLS

Olej lniany na włosy - mój HIT