Przejdź do głównej zawartości

L'Occitane Bonne Mere mydło Miód


Dziś przygotowałam dla Was recenzję naturalnego miodowego mydła marki L'Occitane z serii Bonne Mere, które testuję od dwóch tygodni. Mydła Bonne Mere wytwarzane są z olejów roślinnych posiadających certyfikat RSPO. Wersja miodowa zawiera dodatkowo miód i nawilżającą glicerynę.

Mydło stosowałam do codziennego mycia ciała. Jesienią preferuję słodkie aromaty pod prysznicem, dlatego bardzo przypadł mi do gustu delikatny miodowy zapach mydełka. Pod prysznicem mydło dobrze się pieni, a pianka jest kremowa. Produkt ten sprawdza się u mnie lepiej niż drogeryjne żele pod prysznic, ponieważ nie wysusza skóry i nie uczula. Nie próbowałam używać mydełka L'Occitane do mycia twarzy, ale myślę, że w tej roli również może się sprawdzić.

Kiedy skończą mi się zapasy z Lawendowej Farmy z pewnością wypróbuję jeszcze inne mydełka L'Occitane, gdyż ceny tych produktów są dość przystępne - za 100 g mydła w sklepie internetowym L'Occitane zapłacimy 15 zł.

Skład: Sodium Palmate, Sodium Palm Kernelate, Aqua, Glycerin, Parfum, Helianthus Annuus Seed Oil, Mel, Sodium Citrate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Tocopherol, CI 77891, CI 77492.

Komentarze

  1. U mnie Savon de Marseille czeka w swojej kolejce... :)
    Czy mogę zaprosić na rozdanie do mnie?
    Pozdrawiam,
    Martucha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego mydełka jeszcze nie próbowałam. Chętnie wezmę udział, ciekawe nagrody:)

      Usuń
  2. Pytałaś o piankę Baikal Herbals u mnie na blogu - jeszcze jej nie stosowałam (dołączyła do grona zapasów ;) ), ale gdy ją przetestuję, na pewno pojawi się recenzja :) Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. zostałaś otagowana!
    http://gosika90.blogspot.com/2012/10/tag-pazdziernik-miesiacem-maseczek.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za otagowanie:) Swoją drogą bardzo ciekawy tag :D

      Usuń
  4. Jeszcze nie próbowałam tych mydełek. Brzmi ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę się doczekać, gdy spróbuję kolejnych tej marki :]

      Usuń
  5. Ubóstwiam wszystko z miodem <3 Musi wspaniale pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam ten zapach i oczywiście właściwości miodu :)

      Usuń
  6. Nie słyszałam jeszcze o tych mydłach. Następnym razem kupię zamiast żelu pod prysznic. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie w każdym mieście są ich sklepy, ale zawsze można kupić online :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Jak nawilżyć włosy?

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

PRZEPIS: Pasta cukrowa - jak zrobić domową cukrową depilację?

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Jak wygładzić włosy? 7 sposobów

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS