Przejdź do głównej zawartości

Medimix mydło ziołowe do skóry z problemami


Dziś chciałabym podzielić się z Wami opinią na temat mydła ziołowego Medimix ze sklepu Bombaybazaar, które testuję od września. Mydełko zawiera wyciągi z 18 ajurwedyjskich ziół, dzięki którym ma pomagać w leczeniu problemów skórnych, takich jak trądzik, wypryski i stany zapalne. 

Mydło ma zielony kolor i dość intensywny mydlano-orientalno-ziołowy zapach. Produkt stosowałam na co dzień do wieczornego mycia twarzy (rano używam płynu micelarnego). Mydełko dobrze myje, daje uczucie odświeżenia i mam wrażenie, że łagodzi podrażnienia. Nie wiem jak sprawdzi się przy cerze suchej, ale mojej mieszanej nie wysusza. Nie mam problemów z trądzikiem, więc trudno mi ocenić jego działanie w tym zakresie. Połowę mydełka Medimix podarowałam koleżance, która ma problematyczną cerę i jest zadowolona z tego produktu, a szczególnie podoba jej się uczucie odświeżenia i oczyszczenia. Cena mydełka Medimix 75 g to 5 zł.

Dodatkowo może kogoś zainteresuje informacja, że z okazji uruchomienia nowej odsłony serwisu Bombaybazaar sklep udostępnia nam promocyjny kod zniżkowy BB02102012. Kod upoważnia do zniżki 15% na wszystkie produkty i może być używany dowolną ilość razy do dnia 07.10.12.

Skład: Sodium Palmate, Sodium Cocoate, Aqua, Sodium Palm Kernelate, Glycerin, Parfum, Acorus Calamus, Andropogon Muricatus, Balsamodendron Mucul, Berberis Aristata, Cedrus Deodara, Celastrus Paniculatus, Coriandrum Sativum, Cuminum Cyminum, Embelia Ribes, Glycyrrhiza Glabra, Hemidesumus Indicus, Holarrhena Antidysentrica, Melia Azadirachta, Nigella Sativa, Plumbago Rosea, Psorale Corylifolia, Smilax China, Zingiber Zerumbet.

Komentarze

  1. bardzo ciekawy i niedrogi produkt :) zaraz przejrzę ofertę sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał, zaciekawiłaś mnie. Cena bardzo niska, a skład fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda to mydełko :) Ja jednak wolę płyny do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli mydełko, to tylko do ciała.
    Do twarzy używam innych specyfików :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze ciekawy produkt, ale jakoś nie mam przekonania do mycia twarzy mydełkiem nie ważne jakiego składu by nie miało.
    moja cera po prostu nie znosi słowa mydło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A nie miałaś uczucia ściągnięcia po zastosowaniu tego mydełka? Szukam jakiegoś nowego specyfiku do oczyszczania twarzy i może się skuszę na to mydełko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam uczucia ściągnięcia, ale ja mam cerą mieszaną. Osoby o cerze suchej mogą mieć.

      Usuń
  7. też mam to mydełko!:)czekam aż zużyję moje cudeńko z oślim mlekiem i chętnie wypróbuję to cacko
    ściskam mocno
    pozdrawiam
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba zdecyduję się na zakup! Zapowiada się ciekawie!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Jak nawilżyć włosy?

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

PRZEPIS: Pasta cukrowa - jak zrobić domową cukrową depilację?

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Jak wygładzić włosy? 7 sposobów

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS