Przejdź do głównej zawartości

Nowości L'Occitane en Provence

Dziś zaprezentuję jesienne nowości z oferty L'Occitane en Provence. Pierwszą z nich jest limitowana edycja kosmetyków z masłem shea, w skład której wchodzą balsamy do ust, kremy do rąk i kremy do ciała pachnące kwiatami szczęścia z zachodniej Afryki oraz charytatywne mydła Płatki Róży. Bardzo przypadła mi do gustu szata graficzna opakowań tej serii. Drugą nowością jest Drogocenne Serum Immortelle o skoncentrowanej formule 1001 kwiatów na głębokie zmarszczki.

Zaciekawił Was któryś z nowych produktów? Ja testuję właśnie balsam do ust Mango i krem do rąk Daktyle z masłem shea, więc wkrótce możecie spodziewać się recenzji :)








Komentarze

  1. Balsamy do ust i kremiki do ciała bardzo kuszą! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ochotę na te błyszczyki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się jeden z tych kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie krem do rąk z masłem shea. Chętnie dowiem się o nim czegoś więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe :) czekam na recenzje z niecierpliwością :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, koniecznie muszę iść i powąchać te kosmetyki. Uwielbiam to jak pachną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham L'oocitane! Tylko te ceny...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Promocja Rossmann -49% sierpień 2017 - co warto kupić?

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Co zrobić żeby włosy się nie puszyły?

Szampony bez SLS

Jak nawilżyć włosy?

Olejek rycynowy na włosy