Przejdź do głównej zawartości

Rosyjska maska do włosów Domowe Recepty olej z zielonej kawy i sok aloe vera


Jak wiadomo włosy o wysokiej porowatości łatwo jest przekarmić proteinami, co sprawia że stają się one suche, szorstkie i sianowate. Moje włosy należą do podatnych na przeproteinowanie, dlatego aby zachować równowagę pomiędzy nawilżaniem i proteinowaniem postanowiłam stosować dwie maski - nawilżającą i proteinową. Moja maska proteinowa to Bingo Proteiny kaszmiru i kolagen. Okazało się jednak, że nie mam w swojej kolekcji maski typowo nawilżającej, więc przejrzałam składy masek w sklepie Bioarp i wybrałam do przetestowania maskę Domowe Recepty olej z zielonej kawy i sok aloe vera

Maska ma mocno nawilżający skład - zawiera cztery emolienty (olej z zielonej kawy, olej makadamia, masło kakaowe, cetearyl alcohol) i jeden humektant (sok aloe vera). Według opisu producenta maska ma działanie wzmacniające i pomaga ochronić włosy przed negatywnym wpływem zanieczyszczonego środowiska. Jak dla mnie obietnice te są średnio zachęcające i gdybym nie czytała składów, a jedynie sugerowała się opisem na etykiecie, to pewnie wybrałabym inną maskę. Jednak zasugerowałam się składem i to był strzał w dziesiątkę:)

Maskę stosuję na dwa sposoby: na przemian z maską proteinową, albo mieszam obie maski i dodaję do tej mieszanki łyżeczkę oleju (zwykle arganowego). Ten drugi sposób sprawdza się u mnie rewelacyjnie. Mieszankę nakładam na całą długość włosów i pozostawiam na 20 minut. Włosy po takiej tuningowanej masce wyglądają zdrowo, są jakby grubsze i błyszczące.

Maska Domowe Recepty olej z zielonej kawy i sok aloe vera przypadła mi do gustu bardziej niż maski Agafii, w dodatku jest bardzo wydajna, a jej pojemność to aż 500 ml. Na pewno wrócę do tego produktu kiedy skończy mi się to wielkie opakowanie:)

Znacie maski Domowe Recepty? Jakie są Wasze ulubione maski nawilżające?

Skład: Aqua with infusion of: Aloe Barbadensis Leaf Juice (sok aloe vera), Rosa Canina Fruit Extract (ekstrakt z dzikiej róży), Arcticum Lappa Root Extract (ekstrakt z łopianu), Coffea Arabica (Coffe) Seed Oil (olej z zielonej kawy), Macadamia Temifolia Seed Oil (olej makadamia), Theobroma Cacao Seed Butter (masło kakaowe), Cetearyl Alcohol (emolient), Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate (humektant i zmiękczacz), Ceteareth-20 (substancja powierzchniowo czynna, emulgator), Citric Acid, Parfum (zapach), Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid (konserwanty).

Komentarze

  1. Nie znam masek tej firmy . Ale ta wygląda bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj zrobiłam już zamówienie-szkoda ,że wcześniej nie napisałaś recenzj-buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam wypróbować te rosyjskie kosmetyki, ale jak na razie nie miałam możliwości,,,

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno ją zakupie uwielbiam nawilżacze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś ie zwróciłam na nią uwagi, a chyba warta jest tego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. planuję zakupić rosyjskie maski. ;) póki co mam zapas, ale niedługo się skonczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę wypróbować! :) ale mam tyle kosmetyków do włosów, że nie wiem kiedy to wszystko zużyje.. :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. kupiłam i jestem zawiedziona :(
      próbowałam z różnymi szamponami, ale efekt jest zawsze ten sam
      miękkie, gładkie włosy po umyciu
      i nieświeże po kilku godzinach
      myłam włosy wczoraj wieczorem, teraz wyglądają jak dwudniowe :/

      Usuń
  9. Ja wciąż szukam idealnej maski nawilżąjącej. Zachęciłaś mnie do niej.

    OdpowiedzUsuń
  10. coś głośno ostatnio o ruskich kosmetykach :>

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam maskę drożdżową agafii, jest moim hitem,bardzo ciekawi mnie teraz ta maska, o której napisałaś,może odpowiednio nawilży moje włosy

    OdpowiedzUsuń
  12. Maska wygląda ciekawie. A rosyjskie kosmetyki mają bardzo dobre recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny wpis.
    Zapraszam do dodania bloga do spisu blogów gdzie głównym tematem są włosy:)
    http://czuprynkowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybrałam Cię do udziału w blogowej zabawie. Jeśli masz ochotę, zapraszam: http://czytelnicze-zacisze.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-x4.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Otagowana http://larose750.blogspot.com/2012/11/tag-liebester-blog-tag.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS

Olejek rycynowy na włosy

Jak nawilżyć włosy?

Miód na włosy

Co zrobić żeby włosy się nie puszyły?