Przejdź do głównej zawartości

TAG: Październik miesiącem maseczek


Zaproszenie do akcji Październik miesiącem maseczek otrzymałam od Maxcom jeszcze na początku miesiąca, ale dopiero dziś udaje mi się napisać o tym tagu.

Czas trwania: październik

Cele akcji:
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu
- zafundowanie sobie chwili odprężenia i zrobienie czegoś wyłącznie dla siebie
- zadbanie o swoją cerę i poprawienie swojego wyglądu bez względu na wszelkie obowiązki
- satysfakcja ze swojego wyglądu

Taguję wszystkie osoby, które nie zostały jeszcze otagowane:)

Jakie maseczki stosujecie? Ja z okazji tego tagu zakupiłam maseczki z glinkami Mineral Flowers, Argiles Du Soleil oraz rosyjską maseczkę Natura Siberica Night Detox.

Komentarze

  1. Ja korzystam z darów natury i działają bardzo dobrze.
    Ale moim ulubieńcem jest spirulina. Fenomenalny kosmetyk naturalny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci służy, ja mam na nią uczulenie ;)

      Usuń
  2. Ja właśnie biorę udział w tym TAGu :) Co prawda z braku czasu napisałam dopiero jedną recenzję, ale kolejne są w drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post! :) I'm you new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  4. super post :)
    Jeśli chcesz to mnie zaobserwuj a ja się odwdzięczę :)
    http://wszystko-to-co-modne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam maseczki! Najbardziej z glinki zielonej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam glinki różowej i czerwonej :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS

Olejek rycynowy na włosy

Jak nawilżyć włosy?

Miód na włosy

Co zrobić żeby włosy się nie puszyły?