Przejdź do głównej zawartości

Liebster Blog Award x 3

Zostałam nominowana przez Elviskę, Larose750 i Avenindrę Rosjaneczkę. Dziękuję za wyróżnienie:)

Zasady zabawy:
Nominacja do Liebster Award przyznawana jest w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Celem zabawy jest wypromowanie blogów o mniejszej ilości obserwatorów. Po otrzymaniu nominacji należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominujesz jedenaście osób i zadajesz im jedenaście pytań, z zastrzeżeniem, że nie można nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od Elviski

1. Gotowanie czy pieczenie ciast?
Gotowanie, a jeśli pieczenie to zwykle pizza ;)
2. Domatorka, czy rekreacja na świeżym powietrzu?
Zimą i jesienią domatorka uzależniona od Internetu, latem zwykle na świeżym powietrzu
3. Twoje wymarzone wakacje?
Najbliższe Budapeszt i Wiedeń
4. Kim chciałaś zostać gdy byłaś mała?
Sławną piosenkarką ;)
5. Książka na prezent to dobry pomysł?
Zdecydowanie tak
6. Kawa czy herbata?
Latte, espresso... ale także herbata zielona
7. Lato czy zima?
Zdecydowanie lato
8. Fryzjer czy kosmetyczka?
Fryzjer, kosmetyczka i SPA ;)
9. Nowy Jork czy Paryż?
Paryż
10. Nad morzem czy w górach?
Nad morzem, choć ostatnio zaczynam lubić też góry
11. Dzień czy noc?
Noc

Pytania od Larose750

1. Wymień cień do powiek używany przez Ciebie najczęściej
TBS, 5-tki Dior
2. Czy udało Ci się znaleźć fryzjera spełniającego Twoje oczekiwania?
Tak, ale zajęło mi to sporo czasu
3. Jak radzisz sobie z jesienną pogodą ?
Różnie z tym bywa, jeśli jestem zmęczona nie odmawiam sobie relaksu i gorącej czekolady;)
4. Ulubiony kosmetyk do włosów
Ostatnio odżywka Natura Siberica do włosów farbowanych
5. Czy lubisz odpowiadać na TAG-i ?
Zależy, czy tag mi się spodoba
6. Kosmetyk który pomógł Ci z wypadaniem włosów
Rosyjski spray Domowe Recepty
7. Twoja ulubiona piosenka
Mam takich sporo
8. Polskie czy zagraniczne kosmetyki ?
Rosyjskie ;)
9. Ulubione danie?
Sałatka grecka, pizza
10. Czy pijesz jakieś specyfiki na porost włosów?
Zdarza mi się pić pokrzywę
11. Ulubiony blog....
Mam wiele ulubionych, regularnie zaglądam m.in. do Siempre la Belleza

Pytania od Avenindry

1. Marzę o...
Wypoczynku, wakacjach
2. Piosenka, która przywołuje u mnie dobre wspomnienia to...

Nie mam chyba takiej wyjątkowej piosenki
3. Nigdy nie będę żałować...

że zaczęłam blogować;)
4. Szminka czy błyszczyk?

Błyszczyk
5. Szczotka czy grzebień?

Szczotka z włosia dzika :D
6. Kino czy koncert?

Kino
7. Pędzel do makijażu bez którego nie potrafiłabym żyć to...

Pędzel do różu
8. Ile miałaś lat, gdy zaczęłaś regularnie się malować?

16-17
9. Okulary czy soczewki?

Soczewki
10. Najlepszy prezent, jaki kiedykolwiek dostałam, to...

Niespodziewany wypad w ciekawe miejsce :)
11. Singiel czy w związku?

Singielka
12. Największą radość sprawia mi...

Rozwijanie swoich zainteresowań; spędzanie czasu z bliskimi osobami


Nominuję wszystkie moje Czytelniczki, które nie zostały jeszcze otagowane. Pytania - możecie sobie wybrać dowolne 11 spośród tych zadanych mi ;)

Komentarze

  1. Dzięki za odpowiedzi :) Widzę, że nie tylko ja jestem fanką rosyjskiej muzyki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Promocja Rossmann -49% sierpień 2017 - co warto kupić?

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Co zrobić żeby włosy się nie puszyły?

Szampony bez SLS

Jak nawilżyć włosy?

Olejek rycynowy na włosy