Przejdź do głównej zawartości

Dr. Baumann Intensive krem dla cery normalnej i mieszanej


Dziś opowiem Wam o kremie dla cery normalnej i mieszanej Dr. Baumann Intensive. Linia kosmetyków Intensive powstała z myślą o cerze wymagającej. Dzięki zawartości przyjaznych dla skóry składników takich jak masło shea, olej jojoba, witaminy A i E oraz prowitamina B5 krem ma nawilżać, chronić skórę i zapobiegać jej przedwczesnemu starzeniu. Podobnie jak pozostałe kosmetyki tej marki krem nie zawiera syntetycznych konserwantów, olejów mineralnych, składników pochodzenia zwierzęcego, syntetycznych filtrów ani substancji zapachowych.

Poniżej postaram się w kilku słowach opisać składniki zawarte w kremie:
Aqua - woda
Butyrospermum Parkii Butter - masło shea
Simmondsia Californica Oil - olej jojoba
Butylene Glycol - glikol butylenowy - humektant i rozpuszczalnik
Urea - mocznik - humektant
Stearyl Alcohol - alkohol stearylowy, emolient
Polyglyceryl-3 Methyl Glucose Distearate - emolient, surfaktant i emulgator
D-alpha-Tocopheryl Acetate - witamina E
Sucrose Stearate - emolient, surfaktant i emulgator
D-Panthenol - prowitamina B5
Sodium Lactate - kwas mlekowy, działanie nawilżające
Glyceryl Stearate - emolient i emulgator
Allantoin - alantoina - łagodzi podrażnienia, nawilża, wspomaga procesy regeneracji skóry
D-mixed Tocpoherols - witamina E
Retinyl Palmitate - witamina A
Sodium Ascrobyl Phosphate - przeciwutleniacz, hamuje procesy egzogennego starzenia się skóry
Xanthan Gum - guma ksantanowa, zagęstnik

Krem nie zawiera zbędnych wypełniaczy, natomiast znajdziemy w nim szereg substancji nawilżających i witamin: masło shea, olej jojoba, mocznik, kwas mlekowy, alantoina, witamina A i E, prowitamina B5. Cenne składniki znajdują się na samym początku składu, więc można spodziewać się, że rzeczywiście będą działać. Muszę przyznać, że niezbyt często spotyka się kremy o tak fajnym składzie.



Słoiczek o prostym, estetycznym wyglądzie kryje w sobie 30 ml kremu. Konsystencja kremu jest dość gęsta i bogata, ale po zaaplikowaniu na skórę kosmetyk wchłania się do matu. Jak dla mnie Intensive to rewelacyjny krem na okres jesienno-zimowy. Odkąd stosuję go w zestawie z serum Liposome MultiActive Ceramid nie ma mowy o przesuszonej skórze, łuszczeniu, suchych skórkach itd. Skóra jest nawilżona i wygląda bardzo zdrowo. Jako posiadaczka cery mieszanej bardzo doceniam fakt, że po nałożeniu kremu skóra nie błyszczy. Tak jak wcześniej wspomniałam kosmetyk mimo, że jest gęsty i bogaty, wchłania się do matu. Nie wiem natomiast jak krem będzie spisywał się latem, możliwe, że podczas upałów będę potrzebowała już czegoś lżejszego. Kosmetyk nie podrażnia, nie uczula i nie zapycha - te kwestie są dla mnie kluczowe, ponieważ jestem alergikiem, a moja skóra ma skłonność do zapychania. Przyznam, że jestem zadowolona z kremu Intensive i ciekawią mnie również inne jego wersje, o których możecie poczytać tutaj.

Krem Intensive dla cery normalnej i mieszanej oraz inne kosmetyki Dr. Baumann można kupić w autoryzowanych salonach kosmetycznych. Jeśli zaciekawiły Was produkty tej marki możecie zajrzeć też na fanpage Dr. Baumann Polska - aktualnie trwa tam konkurs, w którym do wygrania jest zestaw kosmetyków.


Komentarze

  1. Skład dla mnie idealny! gdzie kupię to cudeńko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo obecnie tylko w autoryzowanych salonach kosmetycznych Dr. Baumann.

      Usuń
  2. Krem bez gliceryny, czyli jest szansa, że się u mnie sprawdzi i nie zrobi mi na twarzy jesieni średniowiecza...

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny skład, choć nie dla mojej skóry z powodu masła shea. Ale dzięki Tobie poszukam wersji dla siebie i sprawdzę, gdzie można kupić takie cuda.
    no i zapraszam do zaobserwowania mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Jak nawilżyć włosy?

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

PRZEPIS: Pasta cukrowa - jak zrobić domową cukrową depilację?

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Jak wygładzić włosy? 7 sposobów

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS