Przejdź do głównej zawartości

Organiczny balsam do ust L'Occitane Kwiat Mango


Organiczny balsam do ust L'Occitane Kwiat Mango to kolejny kosmetyk z jesiennej edycji limitowanej z masłem shea, jaki miałam okazję przetestować. Balsam zawiera 10% masła shea, dzięki czemu ma skutecznie nawilżać oraz chronić suche, spękane usta. Kosmetyk posiada certyfikat Ecocert.

Balsam do ust L'Occitane Kwiat Mango został zamknięty w prześlicznej tubce z wygodnym aplikatorem. Nienachalny, słodki zapach soczystego mango zdecydowanie poprawia mi nastrój. Konsystencja balsamu jest lekka i delikatna. Kosmetyk pokrywa usta cienką, bezbarwną warstewką, delikatnie nabłyszcza, nie klei się. Minusem może być fakt, że balsam dość szybko się "zjada" i w związku z tym trzeba go dość często aplikować. Konsystencja średnio mi pasuje, gdyż preferuję gęstsze balsamy do ust, ale ten przekonał mnie do siebie swoim działaniem. Moje usta, z powodu zbyt częstego używana błyszczyków Victoria's Secret na mrozie, stały się bardzo spierzchnięte, suche i popękane w kącikach. Dzięki balsamowi L'Occitane uporałam się z tym problemem całkowicie w przeciągu 3-4 dni. Balsam całkiem nieźle nawilża, a częste stosowanie zdecydowanie poprawia kondycję ust. Oprócz wspomnianego wyżej masła shea balsam zawiera kilka innych dobroczynnych składników, takich jak olej rycynowy, olej słonecznikowy, wosk pszczeli, masło mango i ekstrakt stewii. Dodatkowo kosmetyk jest tak bardzo wydajny, że nie wiem kiedy zdołam go zużyć ;)

Balsam L'Occitane Kwiat Mango można kupić w cenie 45 zł za 15 ml w sklepie L'Occitane

Skład: Olus Oil, Ricinus Communis Seed Oil,Oleic/Linoleic/ Polyglycerides, HelianAnnus (Sunflower) Seed Oil, Shea Butter (10%), Cera Alba/Beewax, Hydrogenated Castor Oil, Hydrogenated Palm Kemel Glycerides, Parfum, Mangifera Indica Seed Butter, Stevia Rebaudiana Extract, Hydrogenated Palm Glycerides, Tocopherol, Limonene, Linalool, Citral.

Komentarze

  1. cena odstrasza, ale jak działa to pewnie warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym go wypróbowała :) Podoba mi się skład. Nie ma w nim nic czego nie można zjeść.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko byłoby pięknie, gdyby nie ta cena..
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam go ostatnio w ręku, już nawet chciałam kupić, ale ta cena :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo go lubię tylko ta cena;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominacja do Liebster Awards - tyynka.blogspot.com
    Ciekawy ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdyby nie cena to pewnie bym się wokół niego zakręciła :>

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Jak nawilżyć włosy?

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

Szampony bez SLS

Olej lniany na włosy - mój HIT