Przejdź do głównej zawartości

Świąteczne nowości L'Occitane en Provence

Z myślą o nadchodzących świętach Bożego Narodzenia firma L'Occitane przygotowała dwie limitowane kolekcje: Magiczne Kwiaty i Czarodziejskie Liście, zamknięte w fantazyjnych flakonach ozdobionych ławicą migoczących gwiazd. W salonach L'Occitane pojawiły się również Magiczne Zestawy kosmetyków w efektownych świątecznych pudełkach.

Co Was najbardziej zaciekawiło? Ja chciałabym znaleźć pod choinką żel po prysznic, krem do ciała i olejek z serii Magiczne Kwiaty;)






Komentarze

  1. Podoba mi się, że postawili na kwiatowe zapachy. Bardzo często zimą odchodzi się od tego typu kompozycji, a ja kwiaty uwielbiam niezależnie od pory roku;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Jak nawilżyć włosy?

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

Szampony bez SLS

Olej lniany na włosy - mój HIT