Przejdź do głównej zawartości

Ulubieńcy roku 2012

Zbliża się koniec roku, więc pora na małe podsumowanie kosmetyczne :) Poniżej przedstawiam listę moich dziesięciu ulubieńców roku 2012. Są to produkty, które szczególnie mnie urzekły i z pewnością będą towarzyszyć mi również w przyszłym roku.

1. Szampon i balsam Natura Siberica Ochrona i Blask 
Na dzień dzisiejszy mój ulubiony duet dobrze Wam znanej rosyjskiej marki. Mimo, iż nie zawiera silikonów mocno wygładza włosy i dodaje im satynowego połysku. Wkrótce pojawi się recenzja :)



2. Tonik z kwasem migdałowym 5%
Najlepszy tonik, jakiego kiedykolwiek używałam. Kwas migdałowy to rewelacja dla mojej problematycznej mieszanej cery z zaskórnikami. Po miesiącu stosowania widać zdecydowaną poprawę stanu cery. Obszerna recenzja tutaj.


3. Olejek Sesa
Kultowy indyjski olejek, którego nie trzeba nikomu przedstawiać. Wspaniale nabłyszcza włosy i powoduje wysyp baby hair. O olejku pisałam tutaj.



4. Krem na noc Natura Siberica dla cery tłustej i mieszanej  
Lekki kremik na noc o naturalnym składzie, skutecznie redukuje błyszczenie się skóry i nie zapycha. Marzy mi się coś więcej z tej serii;)


5. Olejek Baikal Herbals przeciw wpadaniu włosów
Kolejny już mój olejek z tej serii. Tak jak pozostałe posiada niewygodny dozownik, jednak rekompensuje mi to szereg jego zalet. Działa świetnie na włosy i skórę głowy, mam nadzieję, że doczekam się również efektów w postaci baby hair.


6. Pomadka ochronna Noni Care Intensive
Limonkowy balsam do ust o fajnym składzie, idealny na co dzień. Jego zaletą jest niska cena i dobra dostępność (Rossmann).


7. Tonik przeciw wypadaniu włosów Receptury Babuszki Agafii 
Jedna z nielicznych wcierek, która nie podrażania mojej wrażliwej skóry głowy. Kosmetyk ma krótki, naturalny, ziołowy skład i co ważne działa.


8. Kosmetyki Lawendowa Farma: balsam Dotyk Motyla, mydła Maślanka Avocado i Różowy Grapefruit
Ręcznie wyrabiane kosmetyki będące ciekawą alternatywą dla Lusha. W tym roku przetestowałam sporo produktów z lawendowego sklepiku, ale do trzech wyżej wymienionych wracam regularnie.

  
9. Maska Biovax do włosów słabych ze skłonnością do wypadania 
Moim zdaniem najlepszy produkt z oferty Biovaxów. Włosy są po jego użyciu niesamowicie miękkie, ponoć pomaga też na wpadanie. Zużyłam już co najmniej 5 opakowań ;)


10. Maska bananowa Scandic Line
Mój najnowszy nabytek włosowy, który bardzo szybko dołączył do grona ulubieńców. Jego atuty to gęsta konsystencja, wspaniały bananowy aromat, niezły skład, dobre działanie na włosy i bardzo niska cena. Więcej szczegółów wkrótce :)


Jacy są Wasi ulubieńcy tego roku?

Komentarze

  1. ten biowax jest dobry, przyspieszyl mi troszke wzrost wlosow:) Szczęśliwego nowego roku Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biovax to mój must have, zawsze go mam na swojej półce. Również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

      Usuń
  2. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale jak tylko bd miała okazję - wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. No Twoje produkty robią na mnie wrażenie.
    Jednym z moich ulubieńców jest
    Antyoksydacyjny krem na noc Herbs Concentiates Vivetia.

    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kremik antyoksydacyjny rzeczywiście jest ciekawy. Również życzę wszystkiego najlepszego :)

      Usuń
  4. Moich ulubieńców pokazywałam wczoraj :)
    Z Twojej listy nie znam żadnego kosmetyku.
    Choć, przyznaję, że ten krem do cery mieszanej bardzo mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość z mojej listy jest niedostępna stacjonarnie, może dlatego są mało znane ;) Kremik mam zamiar zrecenzować z tym miesiącu.

      Usuń
  5. Ja dopiero wypróbowuję maskę bananową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak wrażenia? Czekam na recenzję :)

      Usuń
  6. Maska bananowa musi pachnieć boskooo:D
    Moimi hitami są paletki Sleek i olej lniany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej lniany kusi mnie od jakiegoś czasu. Jestem zachwycona Twoimi makijażami sylwestrowymi paletkami Sleek i bardzo chciałabym umieć takie wykonać! ;) Zapach maski bananowej jest obłędny :D

      Usuń
  7. Również kocham maski Biovax, tej jeszcze nie miałam, ale bardzo lubię tą pomarańczową i tą do włosów blond.
    Kosmetyki Z Natura Siberica bardzo mnie kuszą, póki co zamówiłam kilka rzeczy Babuszki Agafii i Baikal Herbals, potem pewnie przyjdzie czas na NS ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam Biovaxa do blond, ale ta zielono-brązowa wydaje mi się lepsza. Muszę przyznać, że mam już kilka produktów NS i żaden mnie nie zawiódł ;) Agafii i Baikal Herbals również sobie cenię.

      Usuń
  8. Posiadam krem na dzień Natura Siberica do cery tlustej i mieszanej i bardzo go polecam :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas na pewno go zakupię :)

      Usuń
  9. bardzo zainteresowałaś mnie tym kremem NS do cery tłustej, będzie jakaś dokładniejsza recenzja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że do końca stycznia uda mi się napisać :)

      Usuń
  10. Jak zwykle jesteś dla mnie inspirująca - zainteresowałaś mnie kosmetykami Lawendowa Farma - pewnie jak pokończą mi się mydła Agafii, zrobię zamówienie na stronce tego sklepu. No i wpadł mi w oko tonik z kwasem migdałowym - też się nad nim poważnie zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik migdałowy to mój prawdziwy hit :D Kosmetyki LF również polecam - są fajne, całkiem niedrogie i jest spory wybór mydełek :)

      Usuń
  11. Moimi ulubieńcami są paletki Sleek, kremowe mydła Agafii i podkład Annabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachwycają mnie makijaże wykonane przez blogerki paletkami Sleek, ale ja jakoś nie umiem się nimi posługiwać ;) Ciekawią mnie te mydła Agafii, ale są dość drogie :/

      Usuń
  12. Muszę koniecznie wypróbować tonik, mam tę wcierkę ale wzmacniającą, też jestem ogromnie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam wzmacniającą, ale czeka na swoją kolej ;)

      Usuń
  13. z wymienionych mam tylko pomadkę Nonicare, ale w wersji barwiącej, za to bardzo jestem ciekawa kremu spod nr 4 :)
    jakbyś była zainteresowana moim rozdaniem z naturalnymi kosmetykami, to wpadnij!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie ta wersja barwiąca, jak prezentuje się na ustach, czy kolor jest bardzo intensywny? Sporo osób zainteresował ten krem, więc pewnie wkrótce zrobię recenzję :)

      Usuń
  14. Z tych kosmetyków używałam tylko pomadki :)
    Mam dużo ulubieńców tego roku,ale na podium są : pomadka firmy NIVEA, under twenty krem + puder .
    Obserwuję i liczę na rewanż ;>

    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka należy do tych łatwiej dostępnych, resztę zamawiam przez internet ;)

      Usuń
  15. Świetnie tu masz, będę powracać ;)
    Obserwuję !


    Pozdrawiam :)

    takeabreakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, również zajrzę na Twojego bloga :)

      Usuń
  16. Blondynkaaa! No wreszcie:D Same czarne albo ciemne laski na tych blogach:D Nie mam kogo się radzić w niektórych sprawach... No więc tak. Jestem raczej początkującą włosomaniaczką. Przeczytałam jakie to świetne są olejki Heenara i Bhringraj, właściwości, działanie, niewiele myśląc popędziłam do sklepu i kupiłam. Czekają od 3 tygodni już na swoją kolej. Ale przeczytałam jakoś ostatnio, że olejki te mogą wpłynąć na przyciemnienie włosów i trochę zaczęłam się bać. Jak myślisz, używać je czy jednak gdzieś próbować odsprzedać...? Sesę też mam, zaczęłam właśnie używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również słyszałam o tym, że indyjskie olejki mogą przyciemniać włosy ze względu na zawarte w nich ekstrakty ziołowe. Nie wiem jak Heenara i Bhringraj, bo ich nie używałam, ale możesz dopytać sprzedawcy, lub jeśli się obawiasz możesz stosować te olejki tylko na skórę głowy, a na długość włosów inny olej.

      Usuń
  17. rosyjskie toniki ziołowe faktycznie są świetne! Zakochałam się w tych produktach:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Jak nawilżyć włosy?

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

Szampony bez SLS

Olej lniany na włosy - mój HIT