Przejdź do głównej zawartości

Dziennik Włosomaniaczki: Moja aktualna włosowa kolekcja

W związku z tym, że to mój pierwszy post w Nowym Roku, na wstępnie chciałam podziękować Wam za życzenia oraz życzyć wszystkiego najlepszego :) Dziś prezentuję moją skromną włosową kolekcję. Muszę przyznać, że aktualnie stosowane produkty bardzo mi służą. Odkąd zaczęłam używać rosyjskich kosmetyków oraz indyjskich olei (nie ma ich na zdjęciach, bo kilka dni temu oba się skończyły) pozbyłam się problemu z wypadaniem i mam mnóstwo nowych baby hair.

OLEJE
  • Baikal Herbals olejek wzmacniający przeciw wypadaniu włosów
  • Green Pharmacy olejek łopianowy z czerwoną papryką
  • Nevskaya Korona olejek łopianowy z olejem jojoba i kiełki pszenicy

SZAMPONY 
  • Equilibra szampon aloesowy
  • Love 2 Mix Organic regenerujący szampon dla włosów Avokado i Mango
  • Planeta Organica szampon na bazie olejku z syberyjskiego cedru

ODŻYWKI I MASKI 
  • Eco Hysteria odżywka do włosów Mega Odżywienie
  • Natura Siberica balsam do włosów farbowanych i zniszczonych Ochrona i Blask
  • Pat&Rub Maska Regeneracja Intensywna Kuracja
 
WCIERKI 
  • Receptury Babuszki Agafii naturalny tonik do włosów wzmacniający
  • Receptury Babuszki Agafii naturalny tonik do włosów przeciw wypadaniu

Komentarze

  1. Jestem ciekawa tych szamponów ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że wszystkie są fajne :) Postaram się zrobić recenzje, gdy tylko zużyję i wyrobię sobie opinię :)

      Usuń
  2. Tej maski PAT&RUB jestem bardzo ciekawa :)
    Czy robiłaś może jej recenzję ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, myślę, że pojawi się w styczniu - lutym. Jest to trochę nietypowa maska, bo stosuje się ją przed myciem włosów ;)

      Usuń
  3. green pharmacy olejek z czerwoną papryką jak się sprawuje? jesteś zadowolona?


    Zapraszam do mnie :))


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam baardzo zadowolona z tego olejku. mam juz drugie opakowanie.

      Usuń
    2. Jestem wstępnie zadowolona z efektu na włosach, a co do przyspieszenia porostu jeszcze nie wiem.

      Usuń
  4. Z chęcią wypróbowałabym aloesowy szampon i rosyjskie kosmetyki Babuszki Agafii, zauważyłam, że wiele włosomaniaczek z nich korzysta;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście produkty Agafii są coraz bardziej popularne w blogosferze :) A co do szamponu to jest fajny, ale zawiera ALS.

      Usuń
  5. też chciałabym wiedzieć jak spisuje się olejek z czerwoną papryką ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu gdy zużyję napiszę recenzję :) Zauważyłam, że ma on sporo fanek, moje pierwsze wrażenia są pozytywne ;)

      Usuń
  6. Masz trzy rzeczy,które widząc oczka mi się świecą.Proszę-napisz na temat odżywki ECO,szamponu -mango z avokado i olejku baikal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek Baikal należy do moich ulubieńców, odżywka ECO również na plus, natomiast szampon mango z avocado zawiera silikon i może obciążać, co nie każdemu będzie pasować. Więcej napiszę w recenzjach ;)

      Usuń
  7. Ten olejek z GP kusi mnie. Ale niestety nie ma go u mnie w mieście ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam problemy z jego znalezieniem :/

      Usuń
  8. w jakim sklepie zaopatrujesz sie w wcierki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam żadneho z tych produktów, ale bardzo się, że Tobie one służą :)
    Mam wielką ochotę spróbować rosyjskch kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosyjskie kosmetyki mogę tylko polecić ;)

      Usuń
  10. o, oleju gp tez uzywam aktualnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcierki u mnie też się sprawdziły, olejek Baikal super, Mam jeszcze łopian z rumiankiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na recenzję olejku z rumiankiem :) Ciekawi mnie jak sprawdziłby się na blond włosach.

      Usuń
  12. Zostały mi jeszcze 3 maseczki ale jak się skończą to muszę koniecznie zamówić sobie kosmetyki rosyjskie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ja sama będę już robić 5 zamówienie ;)

      Usuń
  13. jak oceniasz działanie olejku łopianowego? Ja niedawno go kupiłam i dopiero raz stosowałam, a jestem bardzo ciekawa :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o działanie na włosy to ładnie nabłyszcza, ale co do przyspieszenia porostu to za krótko używam, aby go ocenić.

      Usuń
  14. Kosmetyki Pat&Rub mnie intrygują..., słyszałam o nich wiele dobrego. Czy Ty też faktycznie je polecasz i uważasz za dobre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam je za godne wypróbowania, mają fajne składy i działanie również ok, sama mam zamiar przetestować coś więcej tej marki. Z podobnej półki cenowej sądzę, że warte zainteresowania są produkty JMO.

      Usuń
  15. W szybkim tempie przewertowałam tematy zamieszczone na blogu, jest dużo ciekawych tematów, wczytam się bardziej, ale na te chwile najbardziej mnie interesuje gdzie można zakupić te preparaty? Proszę o podanie sposobów, miejsc itp.
    Pozdrawiam
    Przesyłam tez linka do bloga mojej córce, napewno sie ucieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie można kupić prezentowane preparaty, chcę spróbować.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejki Green Pharmacy są dostępne w drogeriach Natura, szampon Equilibra w Superpharm, maska Pat&Rub w Sephorze, pozostałe produkty w sklepach internetowych.

      Usuń
  17. Ja jestem antyfanką tego olejku z papryczką z moimi włosami nie zrobił nic, ani nie przyspieszył porostu włosów na co najbardziej liczyłam. A jak się wstępnie u Ciebie spisuje ten wzmacniający tonik? ;) Mam go, ale jeszcze nie używałam w sumie, czeka w kolejce ;) I bardzo ładne tło na blogu, nie lubię takich klasycznych białych ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie włosy ostatnio wypadają nadmiernie - znów!!!! muszę coś z tym zrobić! Zafunduje sobie olejki rosyjskie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Promocja Rossmann -49% sierpień 2017 - co warto kupić?

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Co zrobić żeby włosy się nie puszyły?

Szampony bez SLS

Jak nawilżyć włosy?

Olejek rycynowy na włosy