Przejdź do głównej zawartości

Tygodniowe podsumowanie pielęgnacji "1"


W związku z Waszymi sugestiami postanowiłam rozpocząć cykl postów "Tygodniowe podsumowanie pielęgnacji". Zapraszam do lektury :)

21.01.
Szampon Planeta Organica na bazie olejku z syberyjskiego cedru
Odżywka Eco Hysteria Mega Odżywienie
22.01.
Szampon Planeta Organica na bazie olejku z syberyjskiego cedru
Odżywka Eco Hysteria Mega Odżywienie
Tonik do włosów przeciw wypadaniu Receptury Babuszki Agafii
23.01.
Olejek Baikal Herbals wzmacniający przeciw wypadaniu włosów
Szampon Love 2 Mix Organic regenerujący Avokado i Mango
Odżywka Eco Hysteria Mega Odżywienie
24.01.
Szampon Planeta Organica na bazie olejku z syberyjskiego cedru
Odżywka Eco Hysteria Mega Odżywienie
Tonik do włosów przeciw wypadaniu Receptury Babuszki Agafii
25.01.
Olejek Baikal Herbals wzmacniający przeciw wypadaniu włosów
Szampon Love 2 Mix Organic regenerujący Avokado i Mango
Odżywka Eco Hysteria Mega Odżywienie
26.01.
Szampon Lush Trichomania
Odżywka Eco Hysteria Mega Odżywienie
Tonik do włosów przeciw wypadaniu Receptury Babuszki Agafii
Odżywka bez spłukiwania John Masters Organics Shine On
27.01.
Maska Pat&Rub Regeneracja Intensywna Kuracja
Szampon Love 2 Mix Organic regenerujący Avokado i Mango
Odżywka bez spłukiwania John Masters Organics Shine On

W tym tygodniu próbowałam przekonać się do szamponu Planeta Organica, ale niestety moja skóra głowy go nie polubiła i postanowiłam się z nim rozstać. Szampon Love 2 Mix również nie do końca spełnia moje oczekiwania, bo wprawdzie pięknie wygładza włosy, ale również szybciej się po jego użyciu przetłuszczają. Odżywka Eco Hysteria sprawdza się całkiem ok, ale nie powaliła mnie na kolana. Do mojej kolekcji dołączyła odżywka bez spłukiwania John Masters Organics Shine On. Ten produkt o wspaniałym składzie nakładam w niewielkiej ilości na mokre włosy, dzięki czemu są miękkie i wyglądają zdrowo.

Grafika pochodzi z: © Kitch | Stock Free Images & Dreamstime Stock Photos

Komentarze

  1. Super pomysł z tego typu postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na moim przykładzie powiem, że tygodniowa pielęgnacja to za dużo. Na początku tak robiłam i po pewnym czasie czytelnicy byli tak zarzuceni co tydzień notkami, że prawie nikt tego nie czytał. Do tego po kilku miesiącach może zrobić się duże zamieszanie i za dużo tematów. Lepiej robić miesięczne lub 2-tygodniowe podsumowania:)

    Fajnie jakbyś też dopisywała jak Twoje włosy wyglądały po takim myciu:) ja stworzyłam sobie bazę najlepszych połączeń i najgorszych, po kilku miesiącach wiem czym myć a czym nie. Jeśli ktoś ma podobne włosy do Twoich to przyda mu się też taka ocena:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zastanowieniu myślę, że rzeczywiście najlepiej będzie robić podsumowanie 2-tygodniowe. Będę też robiła dopiski jak włosy się prezentowały. Dziękuję za cenne uwagi :)

      Usuń
  3. Dzięki za ten post :) Gdy olejujesz włosy to robisz to na kilka godzin przed myciem czy idziesz spać z olejem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około godzinę przed myciem. W zimie nie mogę sobie pozwolić na olejowanie na noc, bo nie zdążyłabym rano wysuszyć włosów, a nie chciałabym wychodzić na mróz z wilgotnymi.

      Usuń
  4. widzę, że Twoją pielęgnację zdominowały rosyjskie kosmetyki ;) jestem ciekawa recenzji szamponu Planeta Organica, chciałabym go wypróbować, mam nadzieję, że u mnie nie będzie powodował swędzenia :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Jak nawilżyć włosy?

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

PRZEPIS: Pasta cukrowa - jak zrobić domową cukrową depilację?

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Jak wygładzić włosy? 7 sposobów

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS