23.2.13

Bandi EcoSkin Care Kojący żel myjący

Bandi EcoSkin Care Kojący żel myjący

Jakiś czas temu firma Bandi poszerzyła swoją ofertę o linię kosmetyków ekologicznych EcoSkin Care. Dziś chciałabym Wam zaprezentować kojący żel myjący Bandi EcoSkin Care, który testuję od stycznia. Jest to delikatny żel o właściwościach myjących i nawilżających, przeznaczony dla cery wrażliwej, skłonnej do podrażnień, atopowej oraz trądzikowej.

Jeśli chodzi o produkty do oczyszczania skóry twarzy jestem dość wymagającą konsumentką, gdyż po pierwsze jeśli kupuję taki kosmetyk to nie może on zawierać nielubianych przeze mnie detergentów (o których pisałam w notce Szampony bez SLS), po drugie powinien zawierać jakieś naturalne składniki, mile widziane są ekstrakty roślinne. Żel marki Bandi spełnia moje wymagania, ponieważ już na samym początku składu mamy szereg substancji aktywnych: nawilżającą glicerynę, sok aloesowy, prebiotyk Alpha-glucan Olichosaccharide, sok z korzenia Yakon, maltodekstrynę, probiotyk, a substancje myjące zaczynają się dopiero od dziewiątego miejsca w składzie, czyli krótko mówiąc skład jest wart uwagi:) 

Żel Bandi EcoSkin Care zamknięty jest w miłym dla oka opakowaniu z zielonymi napisami, zaopatrzonym w wygodny i higieniczny dozownik. Kosmetyk ma dość gęstą konsystencję i jest całkiem wydajny. Żel skutecznie, a zarazem delikatnie oczyszcza. Skóra po jego użyciu jest gładka i miła w dotyku oraz co bardzo ważne - przy dłuższym, regularnym stosowaniu kosmetyk ten nie wysusza. Jak już nieraz pisałam, jestem posiadaczką bardzo wymagającej i skłonnej do podrażnień cery mieszanej, a w dodatku naczynkowej, dlatego znalezienie dobrego kosmetyku do twarzy to dla mnie spore wyzwanie. Żel myjący Bandi EcoSkin Care spełnił moje oczekiwania jeśli chodzi o działanie, zaś jeśli chodzi o cenę (38 zł za 200 ml) to mogłaby być nieco niższa, ale jak dla mnie jest jeszcze akceptowalna (dodatkowo w sklepie internetowym Bandi można trafić na ciekawe promocje).

Skład: Aqua, Glycerin, Hydroxyethylcellulose, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Polymnia Sonchifolia Root Juice, Maltodextrin, Lactobacillus, Glyceryl Laurate, Cocamidopropyl Betaine, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum/Fragrance, D-Limonene, Linalool, Citronelool, Citral, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde.

7 komentarzy:

  1. Nie pogniewałabym się, jakby był tańszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy produkt, trafia na moją chciejlistę, bo uwielbiam żele bez SLS, w dodatku z naturalnymi ekstraktami :)Warto w coś takiego zainwestować, bo kosmetyk do mycia twarzy wg mnie naprawdę robi różnicę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - robi różnicę :) Moja skóra nie jest po umyciu wysuszona, w dodatku teraz już nie tak szybko zaczyna błyszczeć.

      Usuń
  3. moja lista zakupów jest baardzo długa i chyba będzie dłuższa... ;]

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczne Pokusy , Blogger