Przejdź do głównej zawartości

Wyniki konkursu


Dziękuję wszystkim za udział w konkursie oraz bardzo inspirujące odpowiedzi. Nagrodę otrzymuje Tajnashii - eko-świat i nie tylko. Gratuluję i czekam na maila z adresem :)

Odpowiedź:
"Szampony bez SLS" - ten post jest naprawdę treściwy i obfitujący w wiele przydatnych i praktycznych uwag względem substancji jakich warto unikać w szamponach. Sama szukałam ostatnimi czasy szamponów bez SLS i innych podobnych substancji i byłam załamana bo wiele szamponów naturalnych firm z certyfikatami posiadały w swoim składzie niektóre niepożądane przeze mnie substancje. Jednak natrafiłam ta twojego bloga a potem odnalazłam ten POST! który naprawdę wzbogacił moją wiedzę i pomógł mi w doborze odpowiednich, zdrowych i bezpiecznych szamponów. Dziękuje !!!

Małe podsumowanie
Najbardziej interesujące były według Was szczególnie 3 posty:

Co zrobić żeby włosy szybciej rosły?
Szampony bez SLS
Wcierki do włosów - porównanie składów

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Jak nawilżyć włosy?

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

Szampony bez SLS

Olej lniany na włosy - mój HIT