Przejdź do głównej zawartości

Natura Siberica mleczko dla cery tłustej i mieszanej


Spośród produktów do oczyszczania twarzy wybieram zwykle żele myjące oraz płyny micelarne, ponieważ mleczka nie sprawdzają się zbyt dobrze w przypadku mojej mieszanej cery. Zrobiłam jednak mały wyjątek i postanowiłam wypróbować mleczko dla cery tłustej i mieszanej Natura Siberica, ze względu na jego zachęcający skład.

Wysoko w składzie znajdziemy ekstrakt z sofory japońskiej, zawierający aż 30% witaminy P, a więc kosmetyk powinien sprawdzić się nie tylko w przypadku cer mieszanych, ale także naczynkowych :) Dalej mamy ekstrakt z mydlnicy lekarskiej, hydrolat rumiankowy, proteiny pszenicy oraz cynk.

Mleczko dla cery tłustej i mieszanej Natura Siberica stosuję do porannego oczyszczania. Kosmetyk nie pozostawia na skórze nieprzyjemnej tłustej warstwy i nie zapycha, aczkolwiek nie jestem pewna czy  sprawdzi się w przypadku cer tłustych, które mogą potrzebować czegoś mocniej oczyszczającego. Cera po zastosowaniu mleczka jest rozjaśniona, gładka, nawilżona, a jednocześnie matowa. Mam też wrażenie, że zaczerwienienia stają się mniej widoczne. Myślę, że wrócę kiedyś do mleczka Natura Siberica, a tymczasem testuję piankę oczyszczającą NS z tej samej serii do cery tłustej i mieszanej.

Skład: Aqua with infusions of: Organic Sophora Japonica Flower Extract, Organic Saponaria Officinalis Extract, Organic Chamomilla Recutita Distillate, Organic Hydrolyzed Wheat Protein, Coco-Caprylate/Caprate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Methyl Glucose Sesquistearate, ZnPCA, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Limonene.

Komentarze

  1. Fajnie, że się u Ciebie sprawdził. Ja mam cerę suchą ale bardzo wrażliwą, do tego dochodzą jeszcze alergie... Więc ciężko jest mi znaleźć coś naprawdę dobrego dla twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam bardzo wymagającą cerę i ciężko mi znaleźć coś, co nie zaszkodzi, ale kosmetyki NS się sprawdziły :)

      Usuń
  2. Możliwe, że u mnie by się nie sprawdziło, ponieważ mam tłustą cerę, która potrzebuje jednak czegoś mocniejszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce recenzja pianki, która może Cię zainteresować ;)

      Usuń
  3. Jak wykończę moje mleczko,to kupie NS (oby u mnie się sprawdził jak szampony :D )

    OdpowiedzUsuń
  4. no kusisz tym jak nie wiem. Chyba coś sobie sprezentuję z NS, bo mam rabat 10%...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka kosmetyków tej marki i każdy się sprawdził, więc polecam :)

      Usuń
  5. Ciekawe, ale myślę że na mojej tłustej cerze niestety by się nie sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej .. jestem nową włosomaniaczką , jeśli mogę to tak określić :) założyłam bloga o włosach , bo na prawdę było dużo eksperymentów na nich i bardzo żałuję . Miałam wygolony bok , odrasta już ma jakieś 8 cm , moje włosy to bob . Ścięłam włosy , które sięgały połowy pleców , bo były bardzo zniszczone i zaczynam od początku . Intersuję się włosami od roku więc postanowiłam coś z nimi zrobić . Bardzo proszę o Twoje wsparcie :*
    http://zapuszczanieodboba.blogspot.com/ - tutaj mój blog :) wpadnij

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dla mnie. Nie jestem posiadaczką tłustej cery.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe to mleczko ale moja cera jest normalna, gdzieniegdzie przesuszona wiec odpada..
    Fajny blog, będę wpadać częściej + obserwuje :)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja do cery suchej też jest, ale nie próbowałam ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Jak nawilżyć włosy?

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

Szampony bez SLS

Olej lniany na włosy - mój HIT