Przejdź do głównej zawartości

Planeta Organica Fińska odżywka do włosów

Planeta Organica - balsam do włosów

Odżywki Planeta Organica kusiły mnie już od jakiegoś czasu i wreszcie zdecydowałam się na wersję fińską, przeznaczoną do włosów osłabionych i wrażliwej skóry głowy. Fińska odżywka do włosów Planeta Organica ma wygładzać włosy, dodawać im połysku, a dodatkowo wzmacniać cebulki i łagodzić podrażnienia wrażliwej skóry głowy. Kosmetyk zawiera bogactwo naturalnych ekstraktów (z nasion maliny moroszki, z owoców rokitnika zwyczajnego, z kwiatów wrzosu, z nostrzyka lekarskiego, kwiatów bławatka) oraz olej z nasion żurawiny błotnej

Fińska odżywka do włosów Planeta Organica posiada estetyczne opakowanie z wygodnym dozownikiem. Konsystencja produktu jest gęsta i bogata, dzięki czemu odżywka świetnie się rozprowadza i nie spływa z włosów. Mimo, iż odżywka nie zawiera silikonów, już podczas nakładania włosy stają się śliskie i mocno wygładzone. W zależności od ilości czasu, jakim dysonuję odżywkę trzymam na włosach przez 3 do 10 minut. Produkt zdecydowanie ułatwia rozczesywanie włosów, sprawia, że stają się błyszczące i wygładzone, ale nie tracą przy tym objętości. Odżywka nie podrażnia mojej wrażliwej skóry głowy, a jeśli chodzi o wzmocnienie cebulek, to trudno jest mi jednoznacznie ocenić efekty, jednak na pewno skład kosmetyku temu sprzyja. Po dość przeciętnej odżywce Eco Hysteria, balsam Planeta Organica jest dla mnie na prawdę miłą odmianą, zarówno jeśli chodzi o działanie, jak i wydajność.

Fiński balsam do włosów Planeta Organica dostępny jest w sklepie Triny.pl w cenie 18 zł za 280 ml.

Skład: Aqua with infusions of Organic Rubus Chamaemorus Seed Extract, Hippophae Rhamnoides Fruit Extract, Organic Calluna Vulgaris Flower Extract, Melilotus Officinalis Extract, Centaurea Cyanus Flower Extract, Organic Oxycoccus Palustris Seed Oil; Cetearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Cetrymonium Chloride, Quaternium-87, Hydroxyethylcellulose, Cetrimonium Bromide, Benzyl Alcohol, Sorbic Acid, Benzoic Acid, Citric Acid, Parfum.

Komentarze

  1. O tej odżywce jeszcze nigdy nie słyszałam. Może się skuszę na jej zakup. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kosmetyki z maliną moroszką mają wielkie powodzenie w ostatnim czasie, ja również bardzo lubię gdy są w składzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesująco wygląda. Szczególnie przekonuje mnie wygładzenie włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie ,gdy trochę moje zapasy się zmniejszą to pokuszę się o kupienie ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mialam, ale zapach musi być bajeczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ale z chęcią bym poznała;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kusi mnie cała Planeta, eh...

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę dopisać do swojej listy ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Wezmę pod uwagę przy następnych zakupach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ochotę na ten balsam ale jeszcze bardziej na szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  12. przekonalas mnie:) własnie zamowiłam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie się prezentuje ta odżywka, nie trafiłam jeszcze na nią w sklepach. Zwłaszcza skład wygląda inyteresująco, bardzo lubię produkty z naturalnymi składnikami. A jak zapach? Delikatny czy bardziej intensywny?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Jak nawilżyć włosy?

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

PRZEPIS: Pasta cukrowa - jak zrobić domową cukrową depilację?

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Jak wygładzić włosy? 7 sposobów

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS