14.4.13

Natura Siberica oczyszczająca pianka do mycia twarzy dla cery tłustej i mieszanej


O znakomitej linii Natura Siberica dla cery tłustej i mieszanej pisałam już kilkakrotnie. Jakiś czas temu wypatrzyłam na stronie rosyjskiego producenta oczyszczającą piankę do mycia twarzy. Pianka jest trudno dostępna w Polsce, jednak udało mi się ją znaleźć w sklepie Triny.pl. Pianka dla cery tłustej i mieszanej Natura Siberica oparta na perełkowcu japońskim, rumianku i czerwonym korzeniu myjącym ma za zadanie skutecznie oczyszczać skórę twarzy, utrzymując jednocześnie optymalny poziom nawilżenia.

Kompozycja pianki jest bardzo obiecująca. Na samym początku składu znajduje się hydrolat rumiankowy, ekstrakt z mydlnicy lekarskiej i ekstrakt perełkowca japońskiego. Dzięki zawartości tych składników pianka ma działać antybakteryjnie, łagodzić, odświeżać, odbudowywać równowagę lipidową i przyspieszać regenerację skóry. Ponadto pianka nie zawiera SLS, a jedynie łagodne substancje powierzchniowo czynne. Jest to dla mnie podstawowe kryterium wyboru, ponieważ nie używam kosmetyków do mycia twarzy z SLS (działają wysuszająco na moją skórę).

Piankę Natura Siberica stosuję do wieczornego oczyszczania twarzy. Kosmetyk ma biały kolor i konsystencję delikatnego, pieniącego się musu. Producent wspomina o uczuciu chłodzenia podczas zastosowania pianki, ja jednak takiego efektu nie zauważyłam i dla mnie osobiście jest to plusem ;) Jeżeli chodzi o skuteczność oczyszczania miałam co do tego obawy, gdyż poprzednio stosowana przeze mnie pianka marki Madara była zbyt delikatna i słabo zmywała makijaż. Panka Natura Siberica oczyszcza jednak bardzo dobrze i w 100% spełnia moje oczekiwania. Jestem posiadaczką cery mieszanej, ale myślę, że nawet w przypadku cer tłustych nie powinno być uczucia "niedomycia". Bardziej trwałe kosmetyki kolorowe zmywam dodatkowo płynem micelarnym. Skóra po zastosowaniu pianki jest bardzo dobrze oczyszczona, a zarazem rozjaśniona, gładka i matowa. Przy regularnym stosowaniu kosmetyk nie wysusza.

Pianka Natura Siberica dostępna jest w Triny w cenie 22 zł. Sklep zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie - bardzo szybko odpisują na maile z pytaniami, realizacja zamówienia była ekspresowa, a przesyłka została solidnie zabezpieczona.

Skład: Aqua with infusions of: Organic Chamomilla Recutita Distillate, Organic Saponaria Offisinalis Extract, Organic Sophora Japonica Flower Extract, Sodium Cocoyl Glutamate, Glycerin, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Lauryl Glucoside, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Limonene.

Ocena: 5
Autor: Kosmetyczne Pokusy

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajna pianka. Również jestem posiadaczką cery mieszanej, myślę, że produkt sprawdziłby się równie dobrze i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mojej mieszanej cery ta pianka jest idealna, więc na pewno :)

      Usuń
  2. składem może się pochwalic, ale pianka jaka by nie była wysusza i ściąga mnie praktycznie zawsze ... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianka NS nie wysusza mojej skóry, ale z tym różnie może być u różnych osób :/

      Usuń
  3. nigdy nie miałam oczyszczacza w formie pianki, ale oglądałam je na stronach z rosyjskimi kosmetykami i chętnie kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię tą firmę, więc może się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18/4/13 13:41

    Zaciekawiłaś mnie, ale boję się, że moja naczynkowa cera nie będzie jej tolerowała :-(
    Zapraszam http://nuta-tuberozy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam naczynkową cerę (a zarazem mieszaną) i jak najbardziej pianka NS się sprawdza :) Mam wręcz wrażenie, że łagodzi, a jednocześnie dobrze myje.

      Usuń
  7. https://marrti26.blogspot.com/b/post-preview?token=w08mID4BAAA.A3Qvb8VfVCRKK1TlI8Lm1w.JYmR700VA1DNHdogF19SGg&postId=7156731482435039881&type=POST

    Zostałąś nominowana do nagrody Liebster Award! Reguły pod powyższym adresem;-)
    Zapraszam do zabawy i pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. też ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim sklepie też jest ta pianka ;)
    Nigdy jej nie używałam, jak narazie czaję się na szampony tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna, może namówię chłopaka, aby przysponsorował mi ją na urodziny w maju :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczne Pokusy , Blogger