Przejdź do głównej zawartości

Eco Hysteria żel pod prysznic Crazy Bananas

żel pod prysznic bez sls

Dziś przychodzę do Was z recenzją żelu pod prysznic Eco Hysteria Crazy Bananas, który otrzymałam do przetestowania od sklepu Lawendowa Szafa. Aromatyczny, tropikalny żel pod prysznic bez SLS oparty na ekstrakcie z liści zielonego banana, organicznych masłach mango i kakaowym ma za zadanie delikatnie myć, a jednocześnie zapewniać skórze nawilżenie i chronić przed przesuszeniem oraz łuszczeniem.

Po średnio udanym spotkaniu z balsamem do włosów Mega Odżywienie do kosmetyków marki Eco Hysteria podchodziłam dość sceptycznie, jednak skusiłam się na żel Crazy Bananas ze względu na ciekawy skład. Kompozycja kosmetyku zawiera ekstrakt z liści zielonego banana, olej buriti, masło mango i masło kakaowe. Żel nie zawiera SLS ani SLES. W roli substancji myjącej występuje tutaj MLES (Magnesium Laureth Sulfate), która również należy do siarczanów, jednak uznawana jest za łagodniejszą od SLS.

Żel Crazy Bananas zamknięty został w estetycznej butelce z funkcjonalną i higieniczną pompką. Kosmetyk ma gęstą, kremową konsystencję, kolor miąższu banana i przepiękny bananowy zapach (który według mnie mógłby być jeszcze bardziej intensywny). Żel dobrze się pieni, myje rzeczywiście delikatnie, ale zarazem skutecznie. Pozostawia skórę gładką, bez uczucia wysuszenia i ściągnięcia, a wręcz mam wrażenie, że jest dobrze nawilżona. Spośród rosyjskich żeli pod prysznic wypróbowałam już kilka produktów (marki Planeta Organica i Natura Siberica) i w moim odczuciu bananowy żel Eco Hysteria wypada najlepiej. Z pewnością sięgnę jeszcze po wersję Creamy-n-milky i Cukiereczek.

Cena żelu Crazy Bananas w Lawendowej Szafie to 22,50 zł za 500 ml.

Dorzucam kod rabatowy :) Po wpisaniu przy zamówieniu kodu KPblogspot445G otrzymacie 10% rabatu na zakupy. 

Skład: Aqua with infusions of: Musa Sapientum (Banana) Leaf Extract (ekstrakt liści zielonego banana), Organic Mauritia Flexuosa Fruit Oil (organiczny olej buriti), Organic Mangifera Indica (Mango) Seed Butter (organiczne masło mango), Theobroma Cacao Seed Butter (afrykańskie masło kakaowe); Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycol Distearate, Sodium Chloride, Glycerin, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid.

Komentarze

  1. Musi pięknie pachnieć.
    Co do produktów do włosów mnie z tej firmy nie kusi żaden. Myślę, że są odpowiednie dla na prawdę mało wymagających włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%. Eco Hysteria do włosów jest bez rewelacji i zupełnie mnie nie kusi, ale do ciała wspaniale pachnie, świetnie działa i jak najbardziej żele i peelingi kuszą ;)

      Usuń
  2. Mmm... zapach musi być boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam ten zapach i nie mogę się doczekać kiedy poznam następne z tej linii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm lubię banany, uwielbiam żele z pompką, skład też kuszący, ale ten zapach musi być świetny, tylko do wypicia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a powiedz, zapach utrzymuje się długo na skórze, czy raczej szybko znika?:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas kąpieli jest dość intensywny, ale na skórze nie utrzymuje się długo.

      Usuń
  6. o popatrz...wczoraj tak sobie siedziałam i myślałam-czemu tak mało bananowych kosmetyków jest w sklepach,a Ty dziś z bananem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bananowych przypominam sobie jeszcze maskę do włosów Scandic i odżywkę TBS. Wszystkie uwielbiam :)

      Usuń
  7. Uwielbiam rosyjskie kosmetyki do włosów, do ciała jeszcze nic nie miałam. Ten żel jednak bardzo kusi, uwielbiam banany, a jeżeli to nie tylko pachnie, ale jeszcze ma konsystencję takiego koktajlu bananowego, to przepadłam :P Planuję spore zakupy rosyjskich specyfików, może dorzucę ten żel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam od produktów do włosów, a w ostatnim czasie zakupiłam też co nieco do ciała i jestem bardzo zadowolona :)) Jeśli planujesz większe zakupy to może przyda się kod rabatowy, który właśnie dorzuciłam ;)

      Usuń
  8. ostatnio zamowiłam dwa żele na Lawendowej, właśnie z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Banan to może niekoniecznie opcja dla mnie, ale skoro twierdzisz, że żel fajny, to pewnie skusze się na jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dłuższego czasu rozważam jego zakup, chyba wkrótce się zdecyduję. Z pewnością miło wziąć taki bananowy prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie stosowałam nic tej firmy. Kiedyś miałam ochotę na odzywkę do włosów ale nie zdążyłam z zakupami i została wykupiona...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS

Olejek rycynowy na włosy

Jak nawilżyć włosy?

Co zrobić żeby włosy się nie puszyły?

Miód na włosy