Przejdź do głównej zawartości

Rosyjskie kosmetyki do włosów - TOP 5

Rosyjskie kosmetyki do włosów




Dzisiaj przygotowałam dla Was notkę na temat rosyjskich kosmetyków do włosów. Kosmetyki z rejonu Syberii, gór Ałtaju i Bajkału zasłynęły w blogosferze ze względu na swoje bogate, naturalne składy oraz dość niskie ceny, w porównaniu do innych certyfikowanych kosmetyków naturalnych. Na fali mojego włosomaniactwa wypróbowałam na prawdę sporo rosyjskich kosmetyków do włosów i muszę przyznać, że niektóre mnie zachwyciły, a niektóre nieco zawiodły. Na chwilę obecną posiadam kilkanaście rosyjskich kosmetyków do włosów i mam już swoich faworytów, których dziś chciałabym przedstawić.



1. Nevskaya Korona olejek łopianowy z olejem jojoba i kiełki pszenicy

Jeden z najtańszych, a mimo to najlepszy spośród wszystkich pięciu rosyjskich olejków do włosów, jakie przetestowałam. Wygładza i nadaje piękny połysk.


2. Natura Siberica Ochrona i Blask szampon i balsam do włosów farbowanych i zniszczonych

Najlepszy rosyjski duet - łagodny szampon bez sulfatów i odżywka o świetnym składzie. Recenzja tutaj.


3. Love 2 Mix szampon do włosów suchych organiczne acai i proteiny pereł

Intensywnie nawilżający szampon bez sulfatów. Wygładza i nadaje włosom zdrowy wygląd - można obyć się bez odżywki.


4. Planeta Organica Fińska odżywka do włosów

Łagodna dla skóry głowy, dobrze wygładza włosy, nie obciążając ich jednocześnie. Recenzja tutaj.


5. Natura Siberica Sauna&Spa maska do włosów wzmacniająca

Pięknie wygładzone i dociążone włosy plus bogactwo dobroczynnych składników dla wzmocnienia cebulek. Kolejne rosyjskie cudo, ale niestety dość drogie. 


Komentarze

  1. 1 olejek mnie zaciekawił, muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z olejkiem który u Ciebie jest na pierwszym miejscu nie miałam do czynienia, rozglądnę się i poszukam go bo wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie kusi 1,3 i 5.
    Mam szampon z Love2Mix i sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na nr 3 mam ochotę, bo uwielbiam kosmetyki Love2mix :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic z tego, ale też uwielbiam rosyjskie kosmetyki! Moim hitem jest balsam na brzozowym propolisie Babuszki Agafii, właśnie złożyłam też zamówienie w celu uzupełnienia zapasów i wypróbowania kilku innych rzeczy, m.in. neutralnego szamponu Natury Siberici ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa tego olejku, chociaż na razie mam zapas, więc pewnie dużo czasu minie zanim go zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam olej z pierwszego miejsca i szczerze mówiąc chyba za dużo od niego oczekiwałam :c
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  8. nic z tego nie miałam, ale mam ochote na nr 2:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam cię do Liebster Award, zobacz sama:
    http://kosmetykowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Skusiłabym się na 2 i 5 ;)
    Obserwuję :)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zaczynam poznawać rosyjskie specjały. Z niektórych jestem zadowolona a z niektórych nie tak jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nevskaya Korona też używałam tego szamponu. Daje bardzo fajne efekty, włosy po nim mają bardzo ładny połysk i puszystość. Kosmetyki naturalne z Rosji są świetne. Polecam również te importowane z Włoszech.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Jak nawilżyć włosy?

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

PRZEPIS: Pasta cukrowa - jak zrobić domową cukrową depilację?

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Jak wygładzić włosy? 7 sposobów

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS