Przejdź do głównej zawartości

Mythos Terapeutyczna maska do włosów Soja


Po dość długiej nieobecności wracam do Was z recenzją trzeciego produktu greckiej marki Mythos, jaki miałam okazję przetestować. Terapeutyczna maska do włosów Soja ma za zadanie dodawać włosom naturalnej siły, odbudowywać i odnawiać strukturę zniszczonych włosów oraz wzmacniać cebulki.

Kompozycja kosmetyku jest bardzo bogata i nastawiona na intensywne nawilżenie. Wysoko w składzie znajduje się oliwa z oliwek, pantenol, olej sojowy, biosacharydy, hydrolizowane proteiny pszenicy oraz miód. Maska nie zawiera silikonów. 

Terapeutyczna maska zamknięta jest w estetycznej tubie o niebanalnym wzornictwie w śródziemnomorskim klimacie. Produkt ma biały kolor, gęstą, kremową konsystencję i delikatny, słodkawy zapach. Maska łatwo się rozprowadza i nie spływa z włosów. Pozostawiam ją na włosach od 15 do 30 minut, w zależności od ilości czasu, jakim dysponuję. W moim przypadku kosmetyk działa nawilżająco i wygładzająco, nie powodując jednocześnie obciążenia włosów. Włosy po jego użyciu świetnie się rozczesują, są błyszczące i puszyste.

Spośród testowanego przeze mnie trio produktów marki Mythos terapeutyczna maska do włosów należy do najtańszych, zaś w kwestii działania wypada zdecydowanie najlepiej.

Terapeutyczna maska do włosów Mythos Soja dostępna jest w sklepie Flax w cenie 25,01 zł.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Olive Oil PEG-7 Esters, Panthenol, Glycine Soja Oil, Glycolipids, Glycine Soja Sterols, Phospholipids, Biosaccharide Gum-4, Hydrolyzed Wheat Protein, Mel, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Parfum, Butylphenylmethylpropional, Hexyl Cinnamaldehyde.

Komentarze

  1. Łał, pierwszy raz widzę tę maskę, ale moje włosy kochają miód, pszenice, oliwę z oliwek.. chyba wpiszę ją na wishlistę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kilka próbek, trochę mnie rozczarowała ale i tak ją bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak ja jestem do tyłu pierwszy raz widzę tę maskę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty z tej serii są dla mnie jeszcze obce, ale tą bym wypróbowała.
    Olej z oliwek moje włosy lubią, więc może akurat by się dobrze spisała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic z tej firmy , ale bardzo mnie kuszą ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ehh.. jak byłam w Krakowie to miałam pamiętać żeby zajrzeć do apteki gdzie można stacjonarnie dostać kosmetyki Mythos. Nawet zapisałam sobie adres! Szkoda, że podczas wyjazdu zupełnie mi to wypadło z głowy :c
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze widzę i czytam, ale brzmi zachęcająco ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tą maskę i jestem nią zachwycona! Jest naprawdę godna polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chodzą mi po głowie ich kosmetyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. potwierdzam bardzo fajna maseczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuszą mnie te kosmetyki Mythos :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem ich kosmetyków. Może kiedyś się skuszę...

    Zapraszam do odwiedzin: www.kosmetycznaplaneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jest naprawdę super! warto spróbować, jak wiadomo jednym przypadnie dogustu drugim nie, ja uwielbiam a szczególnie odżywke z tej serii jej zapach mnie zniewala!:P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Promocja Rossmann -49% sierpień 2017 - co warto kupić?

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Szampony bez SLS

Co zrobić żeby włosy się nie puszyły?

Jak nawilżyć włosy?

PRZEPIS: Pasta cukrowa - jak zrobić domową cukrową depilację?