Przejdź do głównej zawartości

Domowe Recepty Nawilżający Balsam do Włosów Cienkich i Osłabionych


Rosyjski Nawilżający Balsam do Włosów Cienkich i Osłabionych Domowe Recepty to jedna z moich kosmetycznych nowości, którą już krótko przedstawiłam w notce o listopadowej pielęgnacji. Balsam przywędrował do mnie w październiku ze sklepu Ukryte w Słowach. Po miesiącu testowania przyszła pora na pełną recenzję. Balsam na bazie mleka, oleju z pestek moreli i pszenicy ma zapewnić włosom intensywne nawilżenie i odżywienie, regenerować je oraz wzmacniać.

Skład balsamu jest krótki i całkiem przyjemny. Oprócz wcześniej wymienionego mleka (a dokładniej protein mleka), oleju z pestek moreli i ekstraktu z pszenicy, znajdziemy tutaj jeszcze ekstrakt z kaliny koralowej i szałwii.

Produkt ma biały kolor, niezbyt gęstą konsystencję i przyjemny, bardzo delikatny zapach. Balsam stosuję zgodnie z zaleceniami producenta, czyli nanoszę na umyte, wilgotne włosy na 1-2 minuty, po czym spłukuję ciepłą wodą. "Intensywne nawilżenie i odżywienie" z etykiety to chyba trochę zbyt dużo powiedziane. Odżywka jest lekka, dla włosów normalnych będzie ok, lecz dla bardzo suchych i mocno zniszczonych może być zbyt lekka. W przypadku moich cienkich włosów balsam ułatwia rozczesywanie, lekko wygładza, sprawia, że włosy są miękkie, a zarazem nie obciąża. Krótko mówiąc sprawdza się całkiem dobrze jako element codziennej pielęgnacji, natomiast jeśli potrzebuję bardzo intensywnego odżywienia muszę sięgnąć po coś bardziej treściwego. Cena balsamu jest atrakcyjna, biorąc pod uwagę dużą pojemność. Na tle innych rosyjskich odżywek w moim odczuciu jest lepszy niż balsamy Eco Hysteria, ale słabszy niż kultowe odżywki Natura Siberica.

Nawilżający Balsam do Włosów Cienkich i Osłabionych Domowe Recepty dostępny jest tutaj w cenie 15,50 za 450 ml.

Skład (INCI): Aqua with Infusion of: Hydrolyzed Milk Protein, Prunus Armeniaca Oil, Triticum Vulgare Extract, Viburnum Opulus, Salvia Amurensus, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Parfum, Citric Acid, Kathon


Ocena: 3.5
Autor: Kosmetyczne Pokusy

Komentarze

  1. tej rosyjskiej firmy chyba jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny, prosty design. skład całkiem ma przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś tak nie kuszą mnie te balsamy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy nie przepadają za tą serią. Nie dociąża ich odpowiednio, przez co lubią się puszyć :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam rosyjskie kosmetyki, ale z tej serii jeszcze niczego nie miałam.Mam za to cały zapas innych :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie kojarzy mi się z kefirem czy czymś takim :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukam czegoś co mocno nawilży moje włosy. Ten balsam raczej sie u mnie nie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Promocja Rossmann -49% sierpień 2017 - co warto kupić?

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Szampony bez SLS

Co zrobić żeby włosy się nie puszyły?

Jak nawilżyć włosy?

PRZEPIS: Pasta cukrowa - jak zrobić domową cukrową depilację?