Przejdź do głównej zawartości

Moja pielęgnacja włosów - listopad



Dziś krótki przegląd mojej aktualnej pielęgnacji włosów. Jak widać w tym miesiącu kolekcja prezentuje się wyjątkowo skromnie ;) Oprócz uwielbianych przeze mnie rosyjskich kosmetyków w mojej kosmetyczce zagościło kilka nowych marek. Recenzje poniższych produktów będą pojawiały się systematycznie na blogu. O których najbardziej chciałybyście poczytać?


OLEJE


  • Organiczny olej makadamia ZSK
  • Olejek The Bod Shop Pink Grapefruit


SZAMPONY


  • Ajurwedyjski szampon Orientana Imbir i Trawa Cytrynowa
  • Szampon Natura Siberica Ochrona i Energia do włosów osłabionych


ODŻYWKI


  • Balsam regenerujący DeBa Biovital 
  • Nawilżający balsam Domowe Recepty do włosów cienkich i osłabionych


MASKA I SERUM


  • Kuracja z olejkiem arganowym Marion 7 Efektów
  • Maska NaturVital z aloesem

Komentarze

  1. haaa, też mam ten olejek z Marionu i balsam z Deby - moje ulubione ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maski aloesowej zazdroszczę bardzo!
    Sama chciałabym ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! To moja pierwsza sztuka i na pewno sięgnę po następną, bo moje włosy uwielbiają aloes.

      Usuń
  3. Balsam DeBa jest przyjemną odżywką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w tym miesiącu króluje maska biovax do włosów ze skłonnością do wypadania, niezastąpiona na wszelkie włosowe dolegliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z moich ulubionych masek, numer 1 wśród Biovaxów;)

      Usuń
  5. Jestem ciekawa odżywki z serii Domowe receptury. Czytałam, że są średnie i ciekawa jestem jak u Ciebie się sprawdziła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym lub przyszłym tygodniu pojawi się recenzja :)

      Usuń
  6. Uwielbiam maskę aloesową! ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. olejek z grejpfruta i szampon Natura Siberica ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Także w tym miesiącu namiętnie używam odżywki Deby, całkiem przyjemna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ile kosztuje ta maska z aloesem?MM i jak działa na Twoje włosy?

    OdpowiedzUsuń
  10. CHętnie wypróbowałabym olejek TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, mam pytanie czy mogłabyś napisać kiedy dokładnie, co po czym używasz na włosy. Czyli taki terminarz kiedy maska, olejki, odzywki jaki szampon. Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Jak nawilżyć włosy?

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

PRZEPIS: Pasta cukrowa - jak zrobić domową cukrową depilację?

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Jak wygładzić włosy? 7 sposobów

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS