Przejdź do głównej zawartości

Organic Therapy Antyoksydacyjny Krem do Twarzy


Dziś chciałabym zaprezentować kolejny kosmetyk, który przywędrował do mnie ze sklepu Ukryte w Słowach - antyoksydacyjny krem do twarzy Organic Therapy. Lekki krem przeciw pierwszym zmarszczkom dzięki organicznym ekstraktom z zielonej herbaty i oliwki ma nawilżać i regenerować skórę, a także pomaga w utrzymaniu jej sprężystości, gładkości i elastyczności.

Wysoko w składzie kremu znajduje się zielona herbata, która jest jednym z najpotężniejszych przeciwutleniaczy. Dzięki dużej zawartości flawonoidów wykazuje działanie antyoksydacyjne i pomaga w walce z pierwszymi zmarszczkami. Dalej w składzie znajdziemy również inne dobrodziejstwa: olej słonecznikowy, oliwę z oliwek, olej avocado, konjak, masło shea, witaminę E, pantenol, hydrolizowane proteiny ryżowe, proteiny sojowe i alantoinę. Krem nie zawiera parafiny, silikonów, ani parabenów, znajdziemy tutaj natomiast glicerynę i trójglicerydy (taki zestaw na szczęście nie powoduje u mnie zapychania).

Antyoksydacyjny krem do twarzy Organic Therapy zamknięty jest w zgrabnym i miłym dla oka, higienicznym opakowaniu z pompką. Produkt ma biały odcień i bardzo lekką konsystencję, niemal tak lekką jak serum Agafii do 35 lat. Wchłania się również ekspresowo, tak jak serum Agafii, pozostawiając skórę matową. Moja cera po zastosowaniu kremu jest odświeżona, ukojona, gładka i całkiem dobrze nawilżona. Mimo, że nie mam jeszcze poważnych problemów ze zmarszczkami od 25 roku życia prewencyjnie sięgam po produkty typu anti age, aby zapobiegać przedwczesnemu starzeniu się skóry i mam nadzieję, że przyniesie to efekty na dłuższą metę. Bardzo lekka konsystencja kremu jest idealna dla mojej mieszanej cery, natomiast nie wiem jak sprawdzi się w przypadku skóry bardzo suchej. Produkt jest bardzo wydajny, po miesięcznym stosowaniu nie odczułam dużego ubytku. Krem Organic Therapy polecam zwłaszcza posiadaczkom cer mieszanych, które chciałyby wprowadzić do swojej pielęgnacji lekki kosmetyk anti age.

Antyoksydacyjny krem do twarzy Organic Therapy dostępny jest tutaj w cenie 27 zł za 50 ml.


Komentarze

  1. Uwielbiam kosmetyki z tej serii. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To coś dla mnie :) Pomyślę o nim na wiosnę. Teraz szukam czegoś na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Mam go stacjonarnie, niedaleko nawet :) Pójdę go zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałby mi się produkt dobrze matujący buzię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze komsetyków z tej serii ale na pewno kiedyś się skusze...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS

Olejek rycynowy na włosy

Jak nawilżyć włosy?

Co zrobić żeby włosy się nie puszyły?

Miód na włosy